Un Tomahawk, vă rog!

Tomahawk

De unde curajul de a investi într-o afacere bazată pe consumul de carne, într-o perioadă dominată de trendul vegan?

Eu cred că oamenii vor să mănânce sănătos, iar noi avem numai produse naturale, proaspete. Nu facem niciodată rabat la calitate. Folosim cea mai bună materie primă, ne pregătim permanent angajații, optimizăm procesele interne.

Am adus pe piața bucureșteană conceptul de steakhouse pentru că dorim să oferim celor care ne trec pragul o experiență de neuitat.

Este educarea gustului consumatorului român printre obiectivele dvs.?

Consumatorul român este educat și sofisticat. Noi nu ne propunem să educăm pe nimeni. Suntem gata să-i ajutăm pe cei care vor să știe mai mult despre carnea de vită de calitate și despre rețetele care o pun în valoare.

Red Angus _ CentrulVechi.org-6Am fost printre primii care, în 2010, am introdus modelul steakhouse, în contextul în care românii sunt mari amatori de carne de porc şi pui. S-a dovedit a fi o idee bună deoarece, în cinci ani, la noi se remarcă o creștere semnificativă a interesului consumatorilor față de vită. Oamenii sunt deja mult mai atenți și la ce fel de carne de vită consumă. Se documentează, vor să ştie exact ce au în farfurie.

La The Beef Club, venim cu conceptul de premium dining, cu produse organice de la ferme din zonă. Lor li se adaugă combinațiile îndrăznețe și spectaculoase de texturi și arome.

Care este proporţia dintre clienţii români şi cei străini, în restaurantele dvs.?

La Red Angus, jumătate dintre clienţii nostri sunt străini şi expaţi, cunoscători în materie de carne de vită. Cealaltă jumătate sunt români care îşi doresc să mânânce bine şi sănătos, într-un cadru american autentic.

La The Beef Club, 90% dintre clienți sunt români, oameni de afaceri și manageri de top, care ne aleg pentru un business lunch sau, pur și simplu, îşi doresc o altfel de experienţă culinară.

Înţeleg că este o afacere de familie. Investiţia aparţine familiei, iar dvs. aţi preluat rolul de director executiv. Ce alţi membri ai familiei sunt implicaţi in zona operaţională?

Cele două restaurante sunt o afacere de familie, născută din dorinţa de a realiza ceva care să devină tradiţie. Am început prin a explora și a învăţa de la cei mai mari operatori de steakhouse din lume. Am stat multe luni în bucătăriile lor și am lucrat cot la cot.

Ne-am întors în România cu o viziune, pe care am pus-o în practică. În 2010, împreună cu tatăl meu, am deschis Red Angus Steakhouse. Cinci ani mai târziu, am lansat o nouă locație, cu un nou concept, The Beef Club. Toți trei – eu, soţia mea şi tatăl meu – credem în aceste proiecte şi ne dorim ca rezultatele să ne facă mândri.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •