Mircea Giurcă: “momondo are la bază un amestec rar de umanitate și tehnologie”

Mircea Giurca_momondo_RO

Un exemplu în acest sens este campania cunoscută la nivel global pe care am lansat-o în 2016 și pe care am continuat-o în anul 2017, The DNA Journey, creată ca parte a scopului general al momondo „Let’s Open Our World”. I-am invitat pe 67 de oameni din întreaga lume să facă un test ADN și am filmat reacțiile lor. Ce au descoperit pe baza rezultatelor ADN este că au mult mai multe în comun cu alte naționalități decât credeau de fapt. În plus, am lansat o competiție la nivel mondial, unde am dat șansa multor altor persoane din diferite țări să facă testul ADN și să afle mai multe despre propriile origini, să împărtășească din poveștile lor în online. Marele câștigător a plecat într-o călătorie în toate acele țări descoperite în urma testului său ADN. În afară de aceasta, dezvoltăm și investim în alte proiecte pe mai multe piețe în care suntem prezenți, urmând mesajul „Let’s Open Our World”: https://www.momondo.ro/letsopenourworld/.

Cum funcţionează business-ul momondo, ce este în spatele acestei platforme de căutare?

Când ne referim la căutarea unei oferte de călătorie pentru zboruri, hoteluri sau închirieri auto pe momondo.ro, odată ce utilizatorul găsește o ofertă care îi convine, el este redirecționat către site-ul furnizorului pentru a face rezervarea. Noi nu adăugăm taxe suplimentare, iar comisionul primit de momondo de la furnizorul de călătorie nu influențează prețurile afișate pe site-ul momondo.ro. Afișăm întotdeauna o imagine de ansamblu obiectivă asupra opțiunilor de călătorie disponibile de la toți furnizorii noștri.

Cum este finanţat business-ul, având în vedere că acei clienţi care apelează la serviciile momondo nu plătesc nimic, în mod direct, către portal?

momondo primește un comision de la furnizorul ofertelor de călătorie atunci când un utilizator ajunge pe site-ul său pentru a face o rezervare. Acest comision nu influențează prețul final de pe momondo.ro, care prezintă întotdeauna o imagine independentă asupra tarifelor disponibile de la toți furnizorii. În plus, momondo este finanțat în baza reclamelor afișate pe site-ul nostru.

Cum este organizată echipa momondo din România?

momondo are sediul central în Copenhaga, Danemarca. Compania momondo este administrată de KAYAK, o filială independentă în cadrul Booking Holdings Inc. KAYAK are peste 900 de angajați în 12 birouri din întreaga lume.

Sunt mulți specialiști români care lucrează în companie și care acoperă diferite domenii. Unii dintre ei contribuie la dezvoltarea pieței din România, alții sunt implicați în activități cu alte piețe, având responsabilități legate de copywriting, traduceri, social media, IT, comunicare și relații publice, marketing. Există, în mod constant, o coordonare a proiectelor și resurselor dedicate pieței din România cu cele internaționale, ele fiind aliniate la standardele globale pe care echipa de la momondo le urmează.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •