Scrierea corectă a unui plan de marketing care să funcționeze

Scrierea corecta a unui plan de marketing care sa functioneze

Scrierea corectă a unui plan de marketing care să funcționeze. Fiecare afacere tinde spre mai multe oportunități, iar crearea lor nu e atât de dificilă cum credeți. Un plan de marketing bine gândit și elaborat ar putea să vă tripleze cu ușurință oportunitățile.

Aveți un site web și aveți chiar un blog, dar îl utilizați? Dacă blogul dvs. nu vă oferă oportunități relevante, citiți mai departe.

Există mai multe modalități de a genera clienți online pentru afacerea dvs., dar marketingul de conținut ar trebui să constituie fundamentul strategiei dvs. Nu numai pentru că este accesibil conținutul, dar este și foarte eficient. Marketingul de conținut poate genera de trei ori mai multe oportunități  decât marketingul tradițional.

Cu toate acestea, pentru a obține aceste rezultate, aveți nevoie de un plan solid. Aproape 63% din întreprinderi nu dispun de niciun plan strategic de conținut. Dacă începeți călătoria dvs. de marketing, puteți găsi aici un instrument de programare a conținutului blogului descărcabil.

Cercetați-vă cuvintele cheie

Au dispărut zilele cu articole pline cu cuvinte cheie de neclintit; motoarele de căutare sunt mai sofisticate acum și folosesc algoritmi complecși. Folosirea unor cuvinte repetitive și a unor practici inadecvate, cum ar fi umplutura cu cuvinte cheie, vă va reduce clasarea pe Google.

În ciuda modificărilor efectuate în algoritmi, cercetarea de cuvinte cheie ar trebui să fie în continuare o parte integrantă a planului de marketing de conținut. Cercetarea vă ajută să înțelegeți ce caută audiența dvs., astfel încât să puteți crea conținutul potrivit pentru a satisface nevoile publicului.

Scrierea corectă a unui plan de marketing care să funcționeze

Cercetarea cuvintelor cheie devine foarte tehnică, dar nu vă lăsați copleșit în complexitatea concurenței și a volumului de căutare. În schimb, utilizați-vă cercetările pentru a veni cu idei de conținut, schițe și titluri de articole. Veți găsi probabil împreună grupuri de cuvinte cheie asociate; aceste fraze și grupuri de cuvinte vă vor ajuta să vă perfecționați publicul țintă. Luați în considerare utilizarea expresiilor ca subpoziții pentru că  Google acordă mai multă încredere expresiilor și grupurilor scurte de cuvinte decât doar cuvintelor singulare.

 Determinați obiectivele de conținut

Fiecare articol sau piesă de conținut pe care o produceți trebuie să aibă un scop clar și specific. Este foarte posibil să aveți mai mult de un singur scop pentru articolul dvs. Câteva exemple de obiective pe care le puteți stabili includ:

  • Stabiliți-vă autoritatea în zona dvs. de specialitate, în loc să încercați să fiți de toate pentru toți
  • Construiți conștientizarea mărcii
  • Conversia cititorilor în lista subscriberi și de corespondență și strângerea informațiilor de contact
  • Atrageți acțiunile sociale și obțineți vizibilitate

Ținând cont de aceste obiective atunci când creați conținut, eforturile dvs. sunt mai bine direcționate și veți avea mai multe șanse să vă atingeți obiectivele. De exemplu, dacă doriți ca cititorul dvs. să se înscrie la newsletter-ul lunar al produsului după ce a citit postarea pe blog, va trebui să subliniați beneficiile cititorului și să adăugați mai multe apeluri clare la acțiune în articol.

Elaborați o schiță a conținutului dvs

Nu redactați rapid un articol și apoi îl publicați. Este esențial să planifici fiecare articol în detaliu. Planificarea necesită timp pentru a crea o schiță care este utilizată apoi pentru a detalia întregul conținut.

Nu externalizați eforturile de generare de conținut pentru oricine nu are experiență profundă în afacerea sau piața dvs. Studenții care lucrează cu jumătate de normă vor fi moartea eforturilor tale și nu vor face nimic altceva decât să vă facă să arătați ridicol în eforturile dvs. Prezentarea companiei dvs. în lume necesită timp, înțelegere și gândire profundă.

Consultați cercetarea cuvintelor cheie atunci când creați structura conturului dvs. Proiectul dvs. ar trebui să includă, de asemenea, obiectivele dvs. generale privind conținutul, formatul piesei de conținut, legăturile interne și externe pe care trebuie să le includeți, publicul țintă și modul în care îl veți promova.

Formatul pieselor dvs. de conținut este o parte esențială a strategiei de marketing pentru conținut. Alegeți câteva formate standard pentru întregul conținut scris. Standardizarea stilului dvs. va crea consecvență și va contribui la creșterea gradului de conștientizare a brandului.

Câteva idei pentru formatele de conținut pot include:

  • Articole cu coloane lungi
  • Ghiduri pas-cu-pas
  • Articole de leadership gândite
  • Noutăți în industrie
  • Studii de caz

Formatele pe care le alegeți sunt în mare parte o decizie personală adaptată organizației dvs. Este util să vezi ce fac alții din industria dvs. O privire în afara industriei dvs. vă va oferi idei suplimentare de conținut.

Stabiliți un program de publicare și de promovare

Odată ce ați planificat și ați subliniat conținut pentru câteva luni, programați-l. Urmați planul și postați constant conținutul dvs. pentru a construi o bază de cititori loială. Consistența ar putea fi zilnic, săptămânal sau lunar, în funcție de conținutul și formatul pe care l-ați ales. Probabil că veți vedea rezultate mai rapide de la Google, cu cât anunțați mai frecvent conținutul, dar nu vă grăbiți prea mult cu frecvența – este mai bine să realizați în mod consistent conținut de înaltă calitate, decât să umpleți site-urile dvs. cu articole calitate redusă și actualități plictisitoare.

Dacă aveți subiecte sezoniere sau esențiale pentru compania dvs., programați-le în consecință. Matricea dvs. de programare sau foaia de calcul trebuie să includă datele pentru crearea conținutului, autorul, cine a editat piesa, când va fi publicată și când și cum va fi promovată. Asigurați-vă că permiteți o rezervă de timp pentru eventualele evenimente neprevăzute care pot apărea.

Indiferent dacă promovați conținutul prin e-mail, LinkedIn, Twitter sau Facebook, este esențial să alegeți cele mai bune momente de postare pentru a obține cel mai înalt nivel de implicare a cititorului posibil. Câteva căutări Google vă vor arăta cele mai bune momente de publicare pe fiecare platformă; folosiți-l ca un ghid, dar nu ca evanghelie. În funcție de volumul de conținut, există o serie de instrumente de automatizare pentru postarea conținutului disponibil.

Este bine să repostați un articol pe care l-ați publicat acum câteva luni. Oamenii tind să citească ceea ce este în fața lor astăzi. Este bine să repostați articole, atât timp cât conținutul nu este de domeniul trecutului.

De ce ar trebui afacerea ta online să investească în marketingul offline

Examinați și analizați conținutul

Nu ați terminat doar pentru că ați scris și ați publicat un articol. Următorul pas este analiza în curs de desfășurare pentru a vă îmbunătăți conținutul. Amintiți-vă,  clientul și industria dvs. sunt în continuă evoluție – deci și conținutul dvs.

Programați o zi pe calendar în fiecare lună pentru a examina performanța conținutului dvs. Dacă aveți unul sau două elemente de conținut care primesc mai multă atenție, aflați ce este unic la acea piesă și replicați-o.

În cele din urmă, luați timp și rulați vechiul conținut pentru un public nou. Editați și adăugați câteva informații, linkuri și fotografii actualizate relevante. Editarea articolelor mai vechi poate dura mult mai puțin timp decât crearea unora noi de la zero și poate îmbunătăți performanța articolului.

 

Sursa: https://www.business.com/articles/content-marketing-plan-how-to/ 

Foto: Unsplash