Sfaturi și trucuri pentru a angaja inteligent

Toată lumea vrea să preia controlul și să facă acest lucru individual. Este un domeniu critic pentru succesul unei afaceri, care necesită o concentrare specializată, motiv pentru care ar trebui să luați în considerare externalizarea unui expert împarțial.

Sute de studii au fost efectuate de-a lungul anilor care subliniază costul unei angajări greșite sau deficitare. Puține studii iau în considerare pierderea de oportunitate și costul relațiilor deteriorate, atât interne, cât și externe. O angajare necorespunzătoare poate afecta grav cultura dvs. sau o relație potențială cu un viitor client.

În căutarea talentelor, nu ne putem permite să facem o angajare greșită sau pur și simplu să sperăm că angajarea pe care o facem se va potrivi.

Sfaturi și trucuri pentru a angaja inteligent

Jim Collins a vorbit despre diferența dintre companii bune și companii mari, iar una dintre cele mai semnificative constatări care au separat aceste companii a fost capacitatea de a obține oamenii potriviți pe locurile potrivite în echipa lor.

Întrebarea care îi înnebunește pe majoritatea proprietarilor de afaceri este cum pot găsi oamenii potriviți? Personalul dvs. din departamentele de resurse umane nu va face treaba, nici managerul de recrutare sau recrutorul. Aveți nevoie de un specialist care să se concentreze pe optimizarea talentului.

Ce este optimizarea talentului și de ce contează?

Optimizarea talentelor este o disciplină multipartită care ajută companiile să își alinieze strategia de afaceri cu strategia oamenilor. Prima aptitudine de optimizare a talentelor se concentrează pe diagnosticarea problemelor oamenilor. Acest lucru se realizează prin colectarea și analizarea datelor despre persoane și raportarea acestora pentru a ajuta liderii de afaceri să ia decizii obiective cu privire la strategia lor față de oameni.

Măsurați ce contează

Cele mai multe companii monitorizează în mod regulat rezultatele cheie ale afacerii, cum ar fi veniturile, ratele de reținere a clienților sau profiturile și pierderile.

De ce nu am face același lucru și cu valorile cheie ale oamenilor? Prin măsurarea riguroasă a datelor despre persoane, puteți descoperi problemele oamenilor care afectează în mod negativ rezultatele afacerii clientului dvs. și acționați în mod proactiv pentru a îmbunătăți rezultatele.

Ce date măsurăm în privința oamenilor?

Profile de comportament: evaluările comportamentale identifică unitățile și preferințele naturale; acest instrument nu ar trebui să fie confundat cu profilurile de personalitate. Cele două sunt complet diferite. Ele ne ajută să identificăm persoanele care sunt în mod natural potrivite pentru locul de muncă și să le administrezăm în consecință.

Evaluarea capacității cognitive: Evaluările cognitive măsoară agilitatea de învățare a unui candidat. Cât de repede pot învăța lucruri noi și se pot adapta la schimbare? Acest lucru permite angajatorilor să identifice candidații a căror capacitate cognitivă este potrivită pentru locul de muncă și pentru companie.

Angajamentul angajaților: acestea sunt date colectate direct de la angajații dvs.; aceste date descriu modul în care se simt să lucreze pentru companie. Datele privind angajamentele pot ajuta la identificarea oricărui neajuns dintre angajați și locul de muncă, managerii lor, colegii lor și organizația clientului dvs.

Performanța locului de muncă: aceste date identifică cât de bine angajații transferă inițiativele de afaceri și îi identifică pe cei care se luptă să reușească.

Cultura organizațională și de echipă: cultura poate fi creată intenționat sau accidental. Aceste date identifică valorile și cultura organizației clientului dvs. și vă pot ajuta să determinați dacă actuala cultură este adecvată pentru atingerea obiectivelor de afaceri.

Sentimentul angajaților: Aceste date includ experiențele angajaților la locul de muncă. Adesea se colectează printr-o metodă de feedback privind performanța.

Este ușor să vă lăsați coplesiți de lista scurtă. Nu vă stresați asupra a ceea ce aveți și nu aveți; un expert va începe cu orice date pe care le veți avea la dispoziție. Dacă nu aveți date, nu vă faceți griji, puteți începe acum să colectați date semnificative, scrie business.com

Ce instrumente să folosiți?

Există o gamă largă de instrumente care colectează și măsoară datele oamenilor, care se întind de la instrumente ușoare și ieftine, cum ar fi evaluări ale performanțelor sau interviuri , la instrumente mai cuprinzătoare și mai scumpe, cum ar fi un software de optimizare a talentelor sau furnizori de evaluare.

Pe baza a ceea ce decidem să măsurăm, determinăm modul cel mai simplu, mai rapid și mai eficient de a colecta aceste date.

Analizați dovezile

Se spusne că, în afaceri, aproape orice problemă este o problemă legată de oameni.

Odată ce am determinat problemele oamenilor și am inventat modalități de a le aborda, este timpul să le acordăm prioritate. Schimbarea se întâmplă încet, și se întâmplă cel mai bine atunci când vă concentrați asupra modificării unui singur lucru deodată. Vom analiza în mod colectiv următorii patru factori atunci când vom decide unde să alocăm timpul, atenția și resursele noastre.

Examinați magnitudinea. Care este nivelul impactului asupra rezultatelor organizației și al afacerilor?

Determinați relevanța. Este această problemă cu adevărat importantă? A fost această problemă semnalizată de angajați cu performanțe scăzute sau de angajații performanți ai dvs.?

Luați în considerare extinderea. Problema este izolată sau răspândită? Problemele apar în întreaga organizație sau pe un anume departament?

 Sursa foto: Unsplash