Trei tendințe de marketing pentru generarea cererii în 2019

Trei tendinte de marketing pentru generarea cererii in 2019

2. Sindicalizarea conținutului și folosirea influencerilor industriei

Colaborarea cu influencerii și sindicalizarea conținutului (de exemplu prin campanii de user-generated content) oferă acces brandurilor la potențiali cumpărători. Sindicalizarea conținutului este procesul de distribuire/partajare a conținutului pe site-uri terțe pentru a-l face vizibil unui număr mai mare de urmăritori.

În România, 82% dintre companii oferă followerilor conținut despre produsele și serviciile companiei, 66% dau informații despre companie, iar 58% au conținut despre campanii, promoții, vânzare directă sau indirectă. Ofertele de locuri de muncă apar pe social media la doar 41% dintre companii.

Companiile au nevoie să identifice acele site-uri care sunt relevante pentru domeniul lor de activitate pe care să distribuie conținutul lor original. De asemenea, este imperios necesar să-și pregătească un proces bine gândit de „content repurposing” care să le asigure expunere adițională păstrând relevanța și calitatea conținutului.

Cum tot mai mulți oameni încep să fie etichetați ca influențatori în diferite nișe, colaborarea cu aceștia poate ajuta brandurile să ajungă la publicul țintă prin metode mai soft, care să genereze niveluri minime de rezistență la mesajele promovate. În felul acesta companiile își pot crește audiența și pot genera cerere și leaduri prin rate de conversie foarte bune. Tacticile de influencer marketing conduc destul de rapid la generarea de leaduri calificate ca parte a campaniilor de produs.

3. Retargetarea și publicitatea nativă

Retargetarea permite comercianților să rămână în mintea publicului, să sporească vizibilitatea și să sporească șansele de conversie. Potrivit WordStream, ratele de conversie cresc odată cu reintroducerea anunțurilor afișate unui vizitator nou al magazinului online sau al siteului firmei.

În anul 2019, din ce în ce mai multe companii vor avea un buget dedicat pentru retargetare. Este o formă non-disruptivă de publicitate media plătită. Potrivit unor cercetări realizate în România, 7 din 10 utilizatorii de internet nu simt că experiența lor de navigare este împiedicată de anunțurile native. Mai mult, cei care văd anunțurile retargetate sunt cu 70% mai dispuși să reviziteze magazinul online al companiei sau websiteul. Reluarea anunțurilor este esențială pentru a genera avansarea clienților prin etapele ciclului de vânzare.

Foto: Pixabay

Citește și Centrarea pe client, mărul discordiei între manageri