Cinci reţele de retail, prezente la evenimentul Retailul Modern în Republica Moldova

Reprezentanţii reţelelor Metro Cash&Carry, Fourchette, Green Hills, Linella şi Unimarket au confirmat prezenţa la întâlnirea cu producătorii români din FMCG, organizată de Modern Buyer, în parteneriat cu Intermodal Logistic, în data de 19 martie2015, în Bucureşti. (http://www.modernbuyer.ro/moldova2015)

Metro Cash&Carry este singurul retailer internaţional din România care operează şi în Republica Moldova. Compania a deschis primul său magazin din această ţară în luna decembrie 2004, la Chişinău. În prezent, deţine trei unităţi, două în Chişinău şi unul în Bălţi.

Retailerul ucrainean Fourchette operează în Moldova 12 supermarketuri, dintre care patru sunt situate în Chişinău. Fourchette este prezentă în ţara vecină din octombrie 2006, când a deschis un prim magazin în oraşul Bălţi. Fourchette a fost fondat de către omul de afaceri Igor Balenkosi şi deţine peste 100 de magazine în Ucraina.

În iulie 2014, Ducates Grup, companie controlată de familia Drăgan căreia îi aparţine şi reţeaua Linella, a preluat magazinele Unimarket Discounter. La finalul anului 2014, existau 27 de magazine sub brandul Linella şi 35 sub marca Unimarket.

Green Hills, una dintre cele mai vechi reţele de supermarketuri din Republica Moldova, deţinută de compania ucrainiană Retail Group, operează în prezent 12 supermarketuri sub brandul Green Hills (dintre care 11 în Chişinău şi unul în Bălţi) şi un hipermarket sub brandul Velmart.

Evenimentul “Retailul modern în Republica Moldova” este dedicat exclusiv pieţei de retail din Republica Moldova şi oportunităţilor de export pentru producătorii / furnizorii români din segmentul food şi non food.

Vor participa în calitate de speakeri: Michele D’Introno, Director General METRO Cash&Carry Moldov, Marius Căluian, Managing Partner Market Vektor şi Alexandru Gozun, Manager, Servicii de Consultanţă pentru Management, PwC Moldova.

Printre furnizorii care au confirmat prezenţa se numără Delamode România, Băneasa, Prefera Foods, Zarea, Bergenbier, Nestle, Tymbark Maspex, Kandia Dulce, Ardofoods, Alfredo Foods, Romcarton, Polymark Food Industry, Panovia, Whirlpool Romanaia, Cris Tim, HL Display ş.a.

Pentru a veni în completarea subiectelor ce vor fi dezbătute la eveniment, Modern Buyer a lansat şi “Harta retailului Modern din Moldova”. Documentul, în format electronic, este deja disponibil pentru comandă şi cuprinde peste 300 de magazine, 17 branduri de retail, fiecare reţea de retail fiind prezentată succint. Raportul include şi indicatori macroeconomici, precum structura populaţiei, numărul de gospodării, puterea de cumpărare, cheltuielile medii lunare de consum ale populaţiei etc.

Modalităţi de participare şi costuri

Pentru a vă rezerva un loc în sală, completaţi formularul de comandă şi trimiteţi-l la una dintre adresele: maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modernbuyer.ro.

Puteţi opta pentru una dintre variantele:

  1. Bilet participare eveniment – 120 euro +TVA
  2. Bilet participare eveniment + raportul „Harta retailului Modern din Moldova” – 200 euro +TVA

Raportul „Harta retailului Modern din Moldova”poate fi comandat şi separat, la preţul de 120 euro + TVA.

(Foto: whologwhy, www.flickr.ro)