Marketerii de la Facebook, Google și The New York Times, printre speakerii de la ICEEfest

Companii globale majore, ca Facebook, Google și Twitter, instituții cheie din media, precum The New York Times și El Pais, dar și unele dintre cele mai premiate agenţii de creaţie şi de performance marketing din Europa şi SUA vor participa la ediția din acest an a ICEEfest.

Pe website-ul ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival), evenimentul care aduce marile companii globale din industria Internetului la Bucureşti, au apărut deja primele nume care vor participa la ediţia de anul acesta. Iată companiile care și-au confirmat prezența până astăzi, dar și oamenii care le vor reprezenta:

festival 1

festival 2

festival 3

Peste 70 de speakeri şi cel puţin 2.500 de participanţi în public din 20 de ţări sunt aşteptaţi pentru cele două zile de festival, în 11 si 12 iunie, la „Grand Cinema&More”, în Băneasa Shopping City.

„Viral Music Night”, „Viral Movie Night”, „200 Seconds of Fame”

Pe lângă prezentări inspiraţionale şi workshopuri aplicate pe diverse specializări, ICEEfest va cuprinde anul acesta şi două evenimente-satelit distincte, în fiecare seară: „Viral Music Night”, în 11 iunie şi „Viral Movie Night”, în 12 iunie.

De asemenea, în cadrul festivalului va continua competiţia dedicată start-up-urilor, „200 Seconds of Fame”, precum şi ediţia locală a celor mai respectate premii internaţionale ale industriei, IAB MIXX.

Festivalul va fi animat, pe toată durata sa, de actorul şi comediantul britanic Jeff Leach.

Mai multe detalii găsiți pe site-ul oficial www.ICEEfest.com.

(Foto: Facebook ICEEfest)