Noi programe de training virtual pentru profesioniştii de marketing

Noi programe de training virtual pentru profesionistii de marketing

Institutul de Marketing şi Oxford College of Marketing lansează azi un nou program de training virtual care să sprijine profesionştii din România să se perfecţioneze prin programe de certificare internaţionale în contextul izolării, care nu permite momentan cursuri la zi.

Cursanţii vor avea astfel acces la suport interactiv suplimentar de la distanţă şi posibilitatea de a-şi susţine examenele prin lucrări de evaluare trimise online.

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment

Cursurile virtuale vor avea loc săptămânal, începând cu 18 mai, timp de 8 săptămâni, cu sesiuni online de câte două ore, pe lângă suportul la distanţă cu webinare săptămânale, lectii interactive, podcasturi şi suport individual cu tutori din Marea Britanie pentru lucrarea aplicată. Programul virtual este costă 520 lire + TVA, adică aproximativ 3360 lei cu TVA inclus, pentru un modul de şase luni de training. Numărul de participanţi va fi limitat, pentru a asigura calitate şi interacţiune celor înscrişi.

Pentru a finaliza un program de certificare complet, cursanţii trebuie să parcurgă şi să promoveze cu succes trei module de certificare. Evaluarea se face de către Chartered Institute of Marketing, care asigură şi certificarea internaţională. Primii înscrişi vor putea finaliza un prim modul şi susţine probele de evaluare în noiembrie 2020. Un program complet se poate parcurge într-un interval cuprins între 18 luni şi doi ani.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

Cursurile sunt disponibile pentru Diploma Profesională în Marketing, Diploma Profesională în Marketing Digital şi Certificatul Profesional în Marketing Digital. Pentru prima dată, pe piaţa locală este disponibil cu suport extins Certificatul în Marketing Profesional. Acest program oferă celor aflaţi la început de carieră sau profesioniştilor cu experienţă în domenii colaterale: vânzări, operaţiuni, procurement sau relaţii cu clienţii posibilitatea de a se perfecţiona în marketing. Pentru a participa la training, doritorii trebuie să îndeplinească un set de condiţii de admitere legate de experienţa profesională şi academică şi cunoştinţe avasate de limba engleză.