Online de la A la Z – curs complet de online pentru tineri antreprenori și ONG-uri

productivitate

În weekendul 25-26 aprilie, te invit să povestim despre site-uri, despre ceea ce ne trebuie pentru ele, cum să ni le facem singuri, cum și cât scriem, cum să ne prezentăm în social media, cum să analizăm dacă e bine ceea ce facem cu ajutorul Google Analytics și cum să devenim „știre pozitivă”. Totul, cu un strop de fapte bune (25% din suma plătită va fi donată către asociaţia Edulier Corbeanca).

Pentru cererile de participare trimise până joi 23 aprilie, oferim o reducere de 25% fiecărui participant.

Pachetul de curs înseamnă:

  • 25-26 aprilie – 10.00-17.00, în fiecare zi (prânzul este asigurat de către organizatori)
    – suport complet de curs primit la finalul workshopului;
    – consultanţă gratuită post-eveniment (în limita a 20 de ore pentru fiecare cursant în parte);
    – 25% din sumă va fi donată către asociaţia Edulier Corbeanca.

Cost: 250 lei la participarea individuală (dacă vii împreună cu un prieten, veţi plăti fiecare câte 220 lei, iar dacă sunteţi cei trei fantastici, plătiţi fiecare câte 200 de lei. Pentru studenți, taxa de participare este 150 lei.)

Vei participa la un curs structurat în patru module, în care descoperim împreună modelele și strategiile de succes pentru reușita în online.

În primul modul, învățăm despre site-uri:
• care sunt principalele tipuri de websiteuri;
• cum îți construiești identitatea vizuală și ce nu trebuie să lipsească dintr-un site, în funcție de business-ul pe care îl reprezintă;
• vei deveni familiar cu noțiuni de design și usability și
• vei înțelege comportamentul publicului căruia i te adresezi.

Cel de-al doilea modul te va introduce în lumea social media. La sfârșitul celor trei ore dedicate:

  • vei ști de ce rețele sociale ai nevoie in funcție de afacerea ta;
    • vei ști cum să îți creezi un profil corect;
    • vei ști să concepi o strategie editorială de social media;
    • vei ști să te joci cu Facebook ads și
    • vei ști ce înseamnă sharing is caring.

Cea de-a treia parte a cursului este dedicată zonei de content, unde vei afla:
• câte tipuri de conținut poți produce și cum să le produci;
• care sunt cele mai bune canale de comunicare pentru proiectul tău și
• vom intra și lumea storytelling-ului, pentru a înțelege ce anume face o poveste virală.

În ultima parte, vorbim despre:
cifre și cum le interpretăm;
• învățăm ABC-ul Google Analytics şi Facebook Insights;
• newslettere

  • şi despre tine.

Mai exact, vom încerca să găsim împreună soluţii pentru optimizarea afacerii tale şi vom analiza problemele de online cu care te confrunţi.

Avem doar 18 locuri!

Pentru înscrieri, trimiteţi un email la adresa curs.online.az@gmail.com

Detalii: https://www.facebook.com/events/355781634618574/

Despre trainer:

Olivia Vereha

– Are nouă ani de experiență în media online, ca jurnalist, și apoi, ca strateg editorial și de dezvoltare website-uri și proiecte speciale
– A pășit prin redacțiile NewsIn, România liberă, Income Magazine, Casamea, Academia Caţavencu, Insight TAROM, PovesteaCasei, Instaglam;
– Susţine cursuri şi traininguri în zona de dezvoltare online, storytelling, comunicare și scriitură pentru online, de doi ani;
– A absolvit Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării și programul de masterat Producţie Multimedia și Audio-Video, din cadrul Universităţii Bucureşti;
– A absolvit cursuri acreditate de comunicare online și social media management. cu traineri de top.