Seminar: “Alinierea Marketingului cu Vânzările sau Smarketing”, pe 28 aprilie

Pe data de 28 aprilie, agenția Beans United organizează seminarul “Alinierea Marketingului cu Vânzarile sau Smarketing”. Evenimentul se adresează managementului companiilor, directorilor de marketing și vânzări care doresc să atragă și să convertească mai mulți clienți, prin alinierea celor 2 echipe către un obiectiv comun.

“Între marketing și vânzări, două roluri esențiale creșterii unui business, a existat dintotdeauna un conflict nedeclarat. Echipa de marketing consideră că livrează leaduri pe care colegii de la vânzări nu reușesc să le închidă, iar munca lor este zadarnică. De partea cealaltă, echipa de vânzări nu apreciază eforturile de marketing deoarece consideră leadurile primite ca fiind foarte slabe și necalificate. Prin acest seminar, ne propunem să ajutăm companiile să-și alinieze eforturile de marketing și vânzări pentru a crește veniturile cu 20%, conform studiilor realizate de Aberdeen Group” a declarat Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

Citește și: Cum își poate crește un business vânzările prin marketing online?

Seminarul va avea loc la Metropolis Center, începand cu ora 9:00, iar pe parcursul acestuia, participanții vor vedea în ce constă Smarketingul, precum și de ce ar putea avea nevoie de un nou model pentru a genera vânzări.

Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile. Înscrierile se pot face AICI.

Despre Inbound Marketing

”Inbound Marketingul este o filosofie relativ nouă, dezvoltată în Statele Unite de către compania Hubspot, în 2006. Acest model nou de marketing a apărut ca un răspuns la ineficiența tacticilor de marketing tradiționale care nu mai funcționau într-o piață extrem de competitivă”, se arată în comunicatul de presă al celor de la Beans United.

Prin inbound marketing, consumatorii sunt atrași către produs cu ajutorul marketingului prin conținut (articole, webinarii, whitepaper, infografice) într-un mod organic (distribuția făcându-se cu ajutorul motoarelor de căutare și rețelelor sociale). Această filosofie de marketing este una de tip „pull” (de atragere a consumatorilor către produs) spre deosebire de una de tip „push” (de împingere a mesajului către consumator).

Despre Beans United

Beans United este prima agenție de inbound marketing din România care își propune să aducă metodologia Hubspot în Romania. Imbinând serviciile de inbound marketing cu un software performant precum Hubspot, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape : ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site) CONVERT (covertirea vizitatorilor în leaduri) CLOSE ( acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) si DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand).

(Foto: Heinrich-Böll-Stiftung/www.flickr.com)