TRAINART lansează campania ”Modele umane în afaceri”, cu premii de 10.000 de euro

Compania Trainart, specializată în servicii integrate de dezvoltare personală pentru segmentul corporate, lansează campania ”Modele umane în afaceri”. Companiile românești și multinaționale care se înscriu în concurs vor primi premii în valoare de peste 10.000 de euro. 

”După șapte ani de activitate, Trainart a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, iar prin această campanie ne dorim să celebrăm oferind înapoi mediului de afaceri o parte din experiența noastră”, a declarat Adriana Boșcănici, fondator Trainart (foto).

Organizatorii au susținut că ”Modele în afaceri” marchează o nouă identitate vizuală și un nou concept de business. Campania pleacă de la ”omul ERS, adică Empowered – încrezător în forțele proprii, automotivat, autentic, cu inițiativă, Resourceful – un om care știe să apeleze la resurse interne și externe, constructiv, axat pe soluții și omul Spectacular – omul care te inspiră, este memorabil”, se arată în comunicatul de presă remis redacției.

Astfel, împreună cu specialiști de resurse umane din companii românești și multinaționale, Trainart pornește în căutarea oamenilor ERS.

Cum vă puteți înscrie

Campania de căutare a oamenilor ERS se desfășoară în perioada aprilie-septembrie 2015, câștigătorii vor fi anunțați în luna octombrie, iar implementarea programelor se va face în perioada ianuarie-februarie 2016.

Pentru a participa la campanie, specialiștii de resurse umane trebuie să recomande, prin completarea unui scurt formular, 1-3 persoane ERS din companie, cu argumente și situații concrete în care aceste persoane s-au dovedit ERS. Trainart va realiza interviuri cu fiecare persoana recomandată, interviuri care vor fi postate pe blogul companiei.

La finalul anului, un juriu format din invitații Trainart, manageri de vârf, C level, antreprenori, va evalua fiecare candidat înscris în concurs pe baza aplicației și a interviului, în funcție de criterii precum complexitatea situațiilor rezolvate, contextul în care au fost rezolvate situațiile, originalitatea modului în care s-au găsit și implementat soluțiile. Compania câștigătoare va primi unul dintre premiile Trainart.

Premiile campaniei

Premiul I este un program de training Metamorphosis (durata 4 zile/echipă de max 12 persoane); premiul al II-lea, un program de training Mind tricks / Creativitate și inovație (durata 2 zile/echipă de max 12 persoane); iar premiul al III-lea constă în sesiuni individuale de coaching (8 ședințe a câte o oră).

Regulamentul campaniei pentru specialiștii care doresc să își înscrie colegii poate fi accesat AICI.

 

Despre Trainart

Fondată în anul 2007, Trainart este o companie românească, care oferă servicii integrate de dezvoltare personală coaching-training-dezvoltare prin tehnici regizorale. Clienții Trainart sunt companii naționale și multinaționale din domenii precum Pharma, Retail, FMCG, Oil&Gas, Automotive, Financial Services, IT&C, Business Services, Logistics & Distribution.

(Foto: Trainart)