Motivele pentru care orice start-up trebuie să facă SEO

Motive pentru care SEO e important pentru orice start-up

Poate instalați un produs sau sunteți editor și încercați să obțineți impresii”, explică Scott McGovern. „Dacă poți clasifica anumite cuvinte cheie care nu au căutări ridicate și nu sunt foarte competitive ca niște cuvinte cheie „cu coadă lungă” (adică sintagme, în loc de cuvinte cheie) , atunci poți începe să obții trafic organic”.  

S-a dovedit că traficul organic – trafic care provine dintr-o căutare ca pe Google – convertește cu 400% mai bine decât orice alt tip de trafic, în afară de marketingul prin e-mail”, a adăugat el. 

E gratis.  SEO este gratis, împreună cu multe alte instrumente necesare pentru a îl utiliza, precum Google Analitycs și consola de căutare Google.

Google Analytics vă permite să vedeți ce fac utilizatorii pe un site web sau pe o platformă. Consola de căutare Google afișează utilizatorului exact ceea ce a fost căutat și modul în care vizitatorii au aterizat acolo. Link-uri „stricate” sau erori 404, care sunt rele pentru SEO, pot fi, de asemenea, identificate. 

„Tot ce e necesar este timp versus bani”, spune Scott McGovern. Ca startup, tot ce ai este timpul. Puteți să accesați platforma Google și să învățați cum să configurați întregul proces dacă utilizați Shopify, WordPress, Magento sau orice altceva folosiți.

„Pentru companiile care caută ajutor profesional, există și modalități de a menține costurile reduse atunci când alegeți o firmă de SEO.

SEO ajută întreprinderile să ia decizii de afaceri în cunoștință de cauză.

Aceleași date care ajută un fondator să înțeleagă comportamentul clientului pot fi utilizate pentru alte acțiuni critice ale start-upului. Informațiile pot fi aplicate unei strategii generale de afaceri pentru a modela deciziile pe care fondatorul le ia, ceea ce duce la succesul afacerii și a creșterii acestia.

Odată ce ați conturat profilul consumatorului, puteți decide cum să îl convertiți. Apoi, puteți integra pe verticală acest lucru prin crearea unor funcții specifice de acces orientate către acei utilizatori specifici „, spune McGovern. 

„De exemplu, puteți spune că” utilizatorul meu este un bărbat în vârstă de 24 de ani care trăiește de obicei în această parte a țării. „Apoi, puteți crea conținut special orientat către acel utilizator special”.