4 secrete pentru a crea un loc de muncă fericit

 

Dacă proprietarilor de afaceri și managerilor nu le pasă de fericirea angajaților, este probabil ca un procent substanțial dintre cei mai talentați lucrători să plece. Celălalt lucru este că muncitorii fericiți sunt mult mai probabil să fie creativi, productivi și orientați spre clienți.

Site-ul entrepreneur.com prezintă patru sfaturi oferite de Ernie Bray, un antreprenor și lider de afaceri american, despre cum să promovezi fericirea și angajamentul în companie.

  1. Demonstrați că vă pasă.

Tratați angajații cu respect pentru a arăta că îi prețuiți ca ființe umane. Prea multe companii își tratează angajații ca pe bunuri care pot fi înlocuite oricând. Dacă vă pasă cu adevărat de angajați, interacționați frecvent cu ei. Arătați că vă pasă de fiecare persoană. Acest lucru va inspira angajații, îi va captiva sau re-captiva și va demonstra că aceștia au valoare pentru organizație. Dacă îți tratezi bine angajații, ei îți vor trata bine clienții. La rândul lor, clienții vor fi mai fericiți și vor cumpăra mai mult de la compania ta, ajutând la crearea unui ciclu de succes. Dacă muncitorii sunt apatici sau supărați, aceste emoții se vor răsfrânge în eforturile lor de a-și servi clienții.

  1. Oferiți-le un salariu mai bun și sentimentul de siguranță.

Având în vedere ritmul actual al schimbărilor, nicio companie nu poate garanta securitatea locului de muncă. Dar firmele pot oferi un sentiment mai mare de securitate și salariu peste medie pentru a atrage – și păstra – cel mai bun talent. În același timp, puteți genera un sentiment sporit de securitate în rândul lucrătorilor subliniind că „sunteți împreună în această situație”. Răspândiți mesajul că, dacă toată lumea oferă produse superioare și rămâne cu un pas înaintea competiției, toată lumea va avea un job bun mâine. Este important ca toată lumea să înțeleagă că securitatea locului de muncă nu este preocuparea altcuiva. Fiecare angajat contribuie sau diminuează securitatea locului de muncă, ajutând compania să reușească sau nu. Lucrătorii trebuie să conștientizeze faptul că ei dețin propriul viitor individual și colectiv.

Citește și 7 lucruri pe care angajații tăi și-ar dori să le schimbi