Angajații români au cumpărat în prima jumătate a anului 2019 beneficii de peste 110 milioane de lei, cât în tot anul 2018 

Angajatii romani au cumparat in prima jumatate a anului 2019 beneficii de peste 110 milioane de lei, cat in tot anul 2018 

Dintre beneficiile accesate de angajați cu bani personali, abonamentele de sport, vacanțele și categoria hobby/ evenimente/ spectacole au atras, în primele 6 luni ale anului, cele mai mari bugete.

În total, angajații care au folosit platforma de beneficii flexibile BenefitOnline în primul semestru al acestui an au cheltuit 111 milioane de lei, aproape cât bugetele cheltuite pe tot parcursul întregului an 2018 (114 milioane de lei).

Vacanțele în România, Sport & Wellness și Sănătate sunt categoriile care au înregistrat cea mai mare creștere în prima parte a anului 2019. Bugetele pe care angajații le-au cheltuit în categoria Sport & Wellness, de exemplu, au crescut cu aproape 100% în primul semestru din 2019 față de aceeași perioadă a anului precedent.

„Creșterile înregistrate în anumite categorii sunt, pe de-o parte, consecința bugetelor mai mari acordate de angajatori, dar, mai ales, sunt determinate de semnarea unor companii client cu mulți angajați tineri (sub 30 de ani), care, statistic, își aleg beneficii precum Turism, Sport & Wellness, Sănătate, Tichete Culturale și, mai nou, fac donații”, spune Stelian Bogza.

Începând de anul acesta, angajații au putut folosi bugetele primite de la angajatori și pentru a face donații către diferite cauze sociale, culturale sau de mediu.

„Am introdus o nouă opțiune de utilizare a bugetelor de beneficii în platformă, acoperind zona de responsabilitate socială: donațiile. Acestea au fost incluse la solicitarea angajaților care doresc să împartă bugetul de beneficii primit de la angajatori cu cei care au mai multă nevoie de ajutor.  În noua secțiune, angajații pot face donații din bugetul de beneficii, dar și din fonduri personale către ONG-uri și fundații, sprijinind, astfel, cauzele sociale, culturale, de educație sau de mediu cu care rezonează mai mult”, mai spune Stelian Bogza.

Afaceri de 55 de milioane de lei și 170.000 de utilizatori în 2019

Sumele alocate lunar de angajatori pentru beneficiile angajaților variază între 200 de lei și circa 750 de lei per angajat, media lunară in 2018 fiind de aproximativ 355 de lei. 

În primele 6 luni ale anului 2019, peste 141.000 de angajați la 287 de companii au utilizat aceste bugete și au ales beneficiile dorite din platforma BenefitOnline.ro, dintr-o paletă de 3.354 de oferte disponibile, de la 2.052 de furnizori. La finalul anului trecut, în platformă erau 103.000 de angajați la 258 de companii, iar numărul de beneficii ajungea la 3.073, de la 1.794 de furnizori. 

Numărul mai mare de companii client și suplimentarea bugetelor alocate de companiile deja incluse în platformă au sprijinit creșterea veniturilor BenefitOnline cu circa 43% în primul semestru din 2019, față de perioada similară din 2018. Până la finalul anului, business-ul BenefitOnline.ro va ajunge la o cifră de afaceri de 55 de milioane de lei și circa 170.000 de utilizatori în platformă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •