Ascensiunea în mediul de business prin limba germană

Ascensiunea în mediul de business prin limba germană

Impactul asupra mediului de afaceri al proiectelor de training de limba germană pentru angajaţi a fost subiectul celei de-a doua ediţii a evenimentului „Ascensiunea în mediul de business prin limba germană”, organizat recent de Centrul de Limbi Străine A_BEST. La eveniment au participat peste 40 de invitaţi, printre care s-au numărat specialişti din domeniul resurselor umane, directori, antreprenori şi studenţi ai Academiei de Studii Economice Bucureşti – Facultatea de Administrarea Afacerilor, cu predare în limbi străine.

Invitatul special al evenimentului a fost Diana Burhală, Learning & Knowledge Leader IBM România, care a susţinut o prezentare pe tema „Limba germană şi management de succes”.

Criterii de selecţie a programelor de training de limba  germană

„Vorbitorii de limba germană sunt foarte căutaţi de către angajatori, datorită faptului că cele mai multe companii care fac afaceri în România sunt de origine germană sau lucrează cu furnizori germani. Astfel, specialiştii de resurse umane îşi doresc angajaţi care să poată comunica în limba germană, ori investesc în programe de training care să permită angajaţilor să îşi dezvolte abilităţile de conversaţie în limba germană, pentru a participa la sedinţe sau întâlniri cu reprezentanţi ai companiei, de diferite naţionalităţi”, a precizat Aura Ipate, General Manager, Centrul de Limbi Străine A_BEST. Ea a adăugat: “în 2016 cursurile de limbă germană au reprezentat 35,35% din totalul cursurilor noastre livrate către companii”.

Companiile care sunt în căutare de cursuri de limba germană pentru angajaţi trebuie să ţină cont de câteva elemente cheie în alegerea furnizorului de training lingvistic. Potrivit Aurei Ipate, printre cele mai importante elemente se numără: experienţa pe piaţă, portofoliul de clienţi, echipa de traineri, metoda de predare, capacitatea de a personaliza programele de training şi oferta financiară.

Citeşte şi Training „Evaluarea performanțelor angajaților”