Articol de: Elena Călin, Consultant şi Director General, Customer Focus
Odată intraţi în echipajul stelar, oamenii primesc tunica specifică (element de identificare) şi intră într-un proces accelerat de educaţie. În 2013, au parcurs 11.000 de ore de training de specialitate, 110 certificări de specialitate.
Sistemul de evaluare în Star Team este unul inovator şi transparent. Transparent pe bune, pentru că este deschis publicului larg (poate fi văzut pe site). Fiecare membru al echipajului Star Team primeşte „grade” în funcţie de: numărul de situații tehnice rezolvate, numărul de feedback-uri de la clienți cu notă de evaluare maximă, numărul de proiecte rezolvate cu succes, în termen, numărul de ani în companie.
Este un sistem simplu şi eficient, care îi încurajează pe membrii Star Team să rezolve cazurile clienţilor foarte repede şi foarte bine. Un lucru extraordinar pe care îl creează acest sistem este acela că transformă orice procedură în instrucţiune de lucru şi orice caz al unui client într-o provocare pentru echipaj.
„Oamenii îşi doresc să evolueze la următorul grad şi ne aduc chiar ei la cunoştinţă faptul că au îndeplinit condiţiile ca în scurt timp să devină locotenent şef stelar, spre exemplu, de la locotenent stelar. Evenimentul de învestire în următoarea funcţie are loc la fiecare trei luni şi reprezintă o bună ocazie să ne strângem laolaltă cu toţii, ceea ce ne bucură de fiecare dată.” – Simona, Locotenent Şef Stelar
Există o recunoaştere specială şi pentru cei care au părăsit echipa stelară: ei au fost decoraţi de curând într-un eveniment fastuos, ca locotenenți stelari în rezervă.
Limbajul Star Team este specific.
De exemplu:
Înrolează-te = aplică pentru un post
Ne teleportăm cu viteza luminii = ajungem imediat (la client)
Echipaj = echipă