Ce puteți învăța despre afaceri de la Henry Ford?

Ce puteti invata despre afaceri de la Henry Ford?

Cunoaște-ți piața

Ceea ce l-a ajutat pe Ford să reușească a fost stabilirea companiei sale ca lider pe o piață de nișă. Așa cum sunteți adesea sfătuiți astăzi, găsirea unei nișe este foarte importantă.

Odată ce a decis cu privire la produsul său, Henry Ford a petrecut mult timp cercetând baza de clienți și analizând accesibilitatea și interesul probabil pentru automobilele sale, înainte de a le construi. Știa că, înțelegându-și clienții, ar putea economisi timp și bani, oferindu-le un produs care va servi drept soluție la o problemă pe care nici nu-și dădeau seama că o au.

Lecția principală este clară: faceți cercetări, stabiliți dacă există un interes / o nevoie pentru produsul ori serviciile voastre și învățați să ascultați. Astfel, vă veți putea concentra asupra dezvoltării a ceea ce aveți de oferit.

Pe lângă identificarea publicului-țintă, este important să rețineți importanța promovării și modul în care vindeți. Când Modelul T Ford fost lansat, pe 1 octombrie 1908, Ford a decis să susțină campanii uriașe de publicitate, astfel încât fiecare ziar să vrea să transmită povestiri și reclame despre noul produs. O combinație de marketing inteligent și o reputație pozitivă în creștere rapidă a însemnat că, până în 1918, jumătate dintre mașinile deținute în America au fost modelul T.

Evident, vorbim despre o scară mult mai mică aici, dar modul în care vă implicați în relațiile cu potențialii sau actualii clienți este la fel de relevant.