Ce puteți învăța despre afaceri de la Henry Ford?

Ce puteti invata despre afaceri de la Henry Ford?

Reputație, reputație, reputație

Nu puteți construi o reputație cu privire la ceea ce veți face. ~ Henry Ford

Reputația și recomandările sunt adesea construite pe cale orală. De aceea, consistența și calitatea serviciilor trebuie să rămână neschimbate pentru fiecare client cu care lucrați.

Metoda liniei de asamblare a lui Henry Ford a făcut posibil ca miile de mașini produse să fie identice în ceea ce privește stilul, calitatea și fiabilitatea. El a înțeles puterea satisfacției clienților și a cuvântului răspândit și a insuflat principiile sale în forța de muncă. Ford a spus odată: „Calitatea înseamnă să faci lucrile bine, atunci când nimeni nu se uită” și este adevărat, pentru că etica muncii ar trebui să rămână neschimbată, indiferent dacă ești supravegheat sau nu.

Dar calitatea nu se oprește la execuție. Lumea afacerilor este bazată pe rezultate, astfel încât crearea și menținerea loialității unui client este parte integrantă a succesului.

Desigur, vor exista momente când veți face lucruri greșite, dar așa cum a spus Ford însuși, „Eșecul este pur și simplu ocazia de a începe din nou, de data aceasta, mai inteligent”. Henry Ford avea, de fapt, două companii în domeniu, înainte de Ford. Ambele au eșuat și au dat faliment, dar el a avut determinarea și credința în ideea sa de a continua. A trecut peste greșelile sale și a învățat printr-un proces de observare atentă, de tipul încercare și eroare.

Sursă foto: pexels/ pixabay.com