Cum să utilizezi Instagram pentru construirea unui brand personal autentic

Cum sa utilizezi Instagram pentru construirea unui brand personal autentic
  1. Gestionează-ţi conținutul

Regula numărul unu pe care trebuie să o ai în vedere este: dacă nu vrei ca viitorul tău angajator sau şef să vadă, nu posta. Acest lucru este valabil pentru orice conținut pe care îl ai la profilul tău. Dacă eşti îngrijorat de fotografiile din trecut, fie că le-ai postat, fie că alții te-au etichetat, poți oricând să le arhivezi sau să le ascunzi.

Pentru a-ţi menține postările interesante, ia în considerare utilizarea unui instrument grafic de proiectare precum Canva. Și, nu uita de puterea unui filtru bun. De asemenea, profită de caracteristica Stories – aceasta poate fi o modalitate excelentă de a împărtăși evenimentele în timp real, fragmente rapide ale experienţei tale sau pe tine însuți în acțiune.

În cele din urmă, ia în considerare distribuirea postărilor altor persoane care sunt aliniate la brandul tău sau care i-ar putea inspira pe cei care te urmăresc. Doar asigură-te că acorzi credit autorului.

  1. Construieşte-ţi conexiunile

Urmărirea altor conturi nu este doar o modalitate ușoară de a-ţi aduce profilul în fața oamenilor potriviți – este, de asemenea, o modalitate excelentă de a păstra legătura și de a urmări traiectoria celor pe care îi admiri.

Dacă sunt companii pe care le admiri cu adevărat, urmăreşte-le. Este o modalitate excelentă de a fi informat cu privire la noutăţile și evenimentele companiei, dar şi de a împărtăși aceste informaţii în interviuri pentru a arăta că ai un interes autentic și cunoștințe dincolo de ceea ce poţi citi pe prima pagină de pe site.

Și, nu îţi fie teamă să faci o legătură personală. Dacă ai un profil solid care să vorbească despre profesia ta, poţi să le etichetezi direct în postări relevate sau să le trimiţi un mesaj privat. Este posibil ca persoana care administrează contul comapniei respective să fie un specialist în branding sau în recrutare, deci poate fi o cale uşoară de a te face observat. Aminteşte-ţi, întregul proces de căutare a unui loc de muncă se rezumă la „Cum să ieşi în evidenţă faţă de competiţie” – iar prin intermediul Instagram-ului poţi face asta.

Un sfat la acest capitol ar fi arhivarea fotografiilor nepotrivite. Poate doreşti să iei în considerare nefolosirea celor care nu te pun într-o lumină bună. În plus, dacă urmăreşti oameni care pot fi considerați controversați, gândeşte-te dacă vrei să fii asociat cu aceştia.

  1. Monitorizează-ţi contul

Având un brand personal bun necesită un efort consistent, adică mai mult decât logarea și oferirea unui “like” posturilor. Dacă vrei să fii un profesionist, trebuie să postezi minim câte un post pe zi sau o dată pe săptămână. Poți utiliza aplicații gratuite, cum ar fi Plann, care te ajută să îţi automatizezi postările dacă nu ai timp să le actualizezi tu în timp real.

Prin actualizarea profilului tău personal arăți că eşti un profesionist al reţelelor de socializare.

În timp ce te-ai putea gândi la Instagram ca la un loc în care să-ţi arăţi vacanțele, animalele de companie și pozele cu tine, de fapt acesta îţi oferă o mulțime de ocazii pentru a-ţi expune munca și pe tine însuţi.

Sursa: Themuse.com

Foto: Pixabay

Citește și Cinci semne că este timpul să îţi părăseşti locul de muncă