Cum să vă maximizați brandul de angajator în recrutare

Cum sa va maximizati brandul de angajator in recrutare

2. Oferiți angajaților o muncă interesantă. Profesioniștii talentați nu sunt roboți și nu vor fi mulțumiți de îndeplinirea unor sarcini repetitive, lipsite de dinamism. Ei își doresc ca fiecare zi să fie diferită, să lucreze la proiecte distractive, care le stimulează interesele lor și posibilitatea de a învăța lucruri noi. Când recrutați potențiali angajați, vorbiți despre cum va arăta o zi sau o săptămână de muncă obișnuită. Menționați modul în care compania încurajează angajații să inoveze, să inițieze proiecte și să își asume riscuri inteligente.

Citește și: Cum să păstrezi în companie cei mai căutați specialiști pe piața muncii

3. Promovați din interior. Nu toți managerii ar trebui să vină în ordinea rangului, deoarece o organizație are nevoie de idei proaspete și de perspectiva unui outsider pentru a rămâne relevantă și competitivă. Cu toate acestea, atunci când un angajator favorizează angajările din afară în detrimentul angajaților seniori pentru roluri de conducere, vorbele se răspândesc, iar talentele de top devin reticente pentru a aplica la un job în acea organizație. Un factor al brandului de angajator ar trebui să fie dedicarea pentru dezvoltarea profesională și perspectivele de creștere internă. Faceți în așa fel încât potențialii angajați să știe că pot avea un viitor luminos în compania voastră.

Citește și: Perspectivele de promovare într-un domeniu nou

  •  
  •  
  •  
  •  
  •