Cum să vă maximizați brandul de angajator în recrutare

Cum sa va maximizati brandul de angajator in recrutare

6. Stăpâniți tehnologia și social media. Interacționați cu consumatorii online. Faceți același lucru cu potențialii candidați. Începeți cu site-ul vostru, care este fața brandului vostru. Este simplu de găsit informații? Butoanele de navigare sunt clare și intuitive? Designul este convingător, iar textul este fără erori? Potențialii candidați vă vizitează site-ul pentru a obține mai multe informații despre oportunitățile de carieră și valorile corporative, deci asigurați-vă că experiența lor de utilizare este pozitivă și antrenantă. Apoi, analizați-vă prezența în social media și vedeți dacă angajați în conversație potențiali candidați. Aceasta este publicitate gratuită, deci profitați din plin de oportunitate. Arătați-le oamenilor că organizația voastră înțelege și utilizează cea mai recentă tehnologie.

Citește și: Zece tendințe de social media pentru anul 2018

7. Profitați la maximum de interviurile de plecare. În ciuda celor mai bune eforturi de retenție, nici o companie nu își păstrează în totalitate cei mai buni angajați. Totuși, atunci când angajații aleg să plece, asigurați-vă că cei din departamentul de resurse umane au o conversație cu aceștia, de preferință față în față. Aceasta este o primă ocazie de a face o cercetare de piață și de a vă îmbunătăți brandul de angajator. Câteva întrebări utile pe care le puteți pune într-un exit interview sunt:

  • ai putea să ne spui de ce pleci?;
  • în general, ai fost mulțumit sau nemulțumit la locul de muncă?;
  • ce face compania bine?;
  • cum ar putea fi îmbunătățită compania?;
  • ce ți-a plăcut cel mai mult și cel mai puțin cât timp ai lucrat aici?

Citește și: 4 întrebări pe care ar trebui să le puneți într-un interviu de plecare

Folosiți răspunsurile pentru a vă îmbunătăți continuu stilul de management al companiei, beneficiile, avantajele și orice alte apecte relevă interviul de plecare.

O parte importantă ]n procesului de recrutare este să vă poziționați compania ca fiind un loc minunat de a lucra, de a învăța și de a crește. Îmbunătățiți-vă brandul de angajator și veți putea angaja mai intelient și mai ușor.

Foto credit: hunters race / unsplash.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •