De ce angajații au nevoie de recunoaștere și apreciere

De ce angajatii au nevoie de recunoastere si apreciere

„Trebuie să spun că cea mai importantă lecție pe care am învățat-o în 25 de ani vorbind în fiecare zi cu oamenii a fost că există un numitor comun în experiența noastră umană … Numitorul comun pe care l-am găsit în fiecare interviu este că vrem să fim validați. Vrem să fim înțeleși. Am făcut peste 35.000 de interviuri în cariera mea. Și de îndată ce camera de filmat se închide, toată lumea se întoarce întotdeauna spre mine și, în mod inevitabil, în felul lor, îmi pune această întrebare: „A fost bine?” Am auzit-o de la președintele Bush. Am auzit-o de la președintele Obama. Am auzit-o de la eroi și de la gospodine. Am auzit-o de la victimele și făptașii infracțiunilor. Ba chiar am auzit-o de Beyoncé. Toți vrem să știm un lucru: „A fost bine?” ”

Despre ce vorbea Oprah este aprecierea. Și atunci când manifestăm apreciere față de colegi, clienți, manageri și parteneri, avem mai multe șanse să creăm încredere și să ne conectăm.

Iată câteva moduri simple de a arăta apreciere pentru cei din jurul tău:

Ascultați. Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le putem face pentru persoanele cu care lucrăm este, de asemenea, unul dintre cele mai simple: puneți telefonul, opriți-vă din a tasta și ascultați-i pe cei cu care vorbiți cu adevărat.

Citește și: Moduri prin care puteți impresiona un potențial angajator

Spuneți-le oamenilor ce apreciați la ei. A face acest lucru în mod proactiv – nu pentru că cineva a făcut ceva grozav sau pentru că vreți ceva de la ei – este un cadou incredibil de puternic. Poate afecta pozitiv modul în care se simt colegii în legătură cu ei înșiși, relația dvs. cu ei și cultura echipei.

Verificați.  Faceți legătura cu oamenii cu care lucrați. Întrebarea sinceră „ce faci? Cum ești?” le poate arăta că vă pasă.

Afișarea aprecierii pentru angajați este deosebit de importantă dacă sunteți manager. În Studiul de apreciere a angajaților de la Glassdoor, 53% dintre oameni au declarat că au o mare apreciere din partea șefului lor, lucru care îi va ajuta să stea mai mult timp în compania lor – chiar dacă 68% au spus că șeful lor le arată deja apreciere. Lecția? În acest caz, mai mult e mai bine.

Marii lideri trebuie să cultive atât aprecierea cât și recunoașterea.

Citește și: Recunoaşterea muncii vs. bani. Pe ce pune accent generația născută de după ’80

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •