10 sfaturi utile pentru cei ce încă se pregătesc să-și creeze obiectivele pentru noul an

10 sfaturi utile pentru cei ce inca se pregatesc sa-si creeze obiectivele pentru noul an


4. Asigură-te că îţi asumi responsabilitatea pentru planurile tale.
Întrebând un prieten, angajând un coach sau stabilind un sistem de recompense, vei avea astfel pe cineva care te va încuraja și îţi va reaminti să reevaluezi unde te afli cu obiectivele tale.

5. Asigură-te că obiectivele tale sunt realiste și nu sunt exagerate având în vedere întregul contextul în care trebuie să le pui în aplicare.
Este foarte ușor să spui că vrei să alergi la un maraton, dar dacă ai un loc de muncă care te solicită, obligații familiale și doi căţei, șansele sunt ca alergarea la un maraton să nu fie un obiectiv realist. Ia-ți un moment să te gândești la stilul tău de viață. Poate că a alerga 5 km sau o alergare în parc în fiecare sâmbătă dimineața sunt opţiuni mai rezonabile.

6. Asigură-te că te vei distra în procesul de creare a noilor tale obiective.
Dacă obiectivul nu te va entuziasma sau nu te va provoca într-un mod corect, nu merită să îl urmărești.

7. Obține claritate cu privire la scopul acestor noi obiective.
De ce sunt ele importante? Asigură-te că revezi scopul de-a lungul drumului.

8. Acordă-ţi cel puțin 3 luni pentru a-ți îndeplini noile obiective.
Ai nevoie de o medie de 66 de zile pentru a forma un obicei nou. Ai nevoie de cel puțin 3 luni în care să faci ceva diferit în fiecare zi pentru a creea noi legături în creier pentru ca apoi să le faci automat.

9. Creează un plan prin care să sărbătorești odată ce ţi-ai îndeplinit un obiectiv.
Este important să sărbătorim succesul. Apoi, poți creea cu încredere un alt obiectiv pe care să te concentrezi.

10. Citește cărți despre construirea obiceiurilor sau vizionează videoclipuri motivaţionale despre oameni care fac lucruri extraordinare, pentru a te inspira pe parcurs.

Poţi citi pentru început cartea “Puterea obișnuinţei” de Charles Duhigg, sau “Obiceiul Genial” și “Obiceiuri de înaltă performanță” de către Brendan Bruchard pentru a găsi motivaţia.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și Aplică aceste sfaturi simple și utile pentru a avea în 2019 o relație mai sănătoasă cu tehnologia