5 obiceiuri de la birou la care să renunți în 2019

5 obiceiuri de la birou la care sa renunti in 2019

Acum că tu (ca toţi ceilalţi) ai renunțat la rezoluțiile tale pentru Anul Nou, iată câteva obiceiuri obișnuite de la locul de muncă, la care se poate renunţa ușor, și care ar putea avea un imens efect pozitiv asupra vieții și carierei tale.

  1. Încercarea de a avea o căsuţa de mesaje goală

Întregul concept al unui Inbox Zero presupune că e-mailul este prioritatea ta și, prin urmare, trebuie să te străduiești să îl administrezi perfect. Aceasta este o idee total nebunească. Aproape tot ce faci la locul de muncă este mai important decât sortarea e-mailurilor tale.

Gândește-te la e-mail-uri ca la un râu plin de nămol cu unele diamante împrăștiate prin el. Decât să-ţi pierzi timpul și energia (și să te murdărești) prin curățarea nămolului, lasă râul să-și urmeze cursul și pur și simplu alege diamantele atunci când le vezi.

2. A te împotrivi ceasului tău intern
În ultima vreme, mulţi au început să satirizeze propaganda „oamenii de succes se trezesc la ora 4:30 a.m.”, venind cu argumente îndreptățite pentru a sta treji până la 2 dimineața. Este știinţific dovedit că unii oameni sunt în mod natural niște păsări de noapte iar alţii sunt matinali de când se știu.

Ceasurile interne, sau mai precis ritmurile circadiene, pot fi genetice. Conform unui articol recent din publicaţia Science, modelele de somn variate ar fi fost un avantaj pentru strămoșii noștri. Deși este posibil să nu ai întotdeauna posibilitatea de a alege, vei obține mai mult dacă încerci să lucrezi cu ceea ce îţi vine natural, cu programarea ta genetică, decât dacă faci totul împotriva instinctului.

3. A asculta bârfele
Fiecare loc de muncă este o comunitate, în mod ideal o comunitate de prieteni. Cu toate acestea, dacă munca în sine nu este mereu motivantă, este ușor ca oamenii să cadă în obiceiul de a vorbi pe la spate și de a răspândi zvonuri negative. Acest lucru duce la scăderea moralului, făcând munca mai puțin plăcută pentru toată lumea.

Ascultarea bârfelor, chiar dacă ţin de alții, îţi creează obiceiul de a gândi negativ, creând obiceiuri de gândire care te vor împiedica în atingerea succesului personal. Când un coleg începe o astfel de discuţie, schimbă subiectul cu ceva legat de muncă.

Citește și Există o soluţie pentru a câștiga o oră în plus în fiecare zi