De ce vor oamenii coaching?

Un proces de coaching poate sa fie o ocazie buna pentru un client sa isi evalueze nevoile si sa isi defineasca obiectivele

Uneori, clienții au Aha!-uri care par să indice o schimbare de mentalitate, însă nu se întâmplă mereu așa. Un moment de iluminare este doar un moment. Pentru a schimba mentalitatea, este nevoie de practică sistematică. Am clienți de coaching pentru care a fost de ajuns un asemenea moment.

De exemplu, un client avea dilema dacă să ia o decizie sau alta pentru echipa lui aflată, în conflict. Pe la jumătatea sesiunii de coaching, a realizat singur că nici una dintre cele două decizii nu rezolvau, de fapt, problema de fond: conflictul. Acela a fost momentul de “Aha!”, când am constatat că este nevoie de o redefinire a temei. Am reluat procesul, iar clientul a identificat ce anume își dorește să obțină cu adevărat.

Automotivare

Am clienți de coaching care se simt cu energia la minimum, simt că au nevoie de motivații exterioare pentru a se ține activi, vin să caute motivații mai profunde pentru a face ceea ce fac.

Uneori, aceste teme apar atunci când unii clienți primesc sesiunile de coaching de la companie (cadou sau pentru a se redresa), iar primul pas este să își descopere singuri motivația de a trece prin proces.

Citește și: Coachingul de business, tot mai prezent în România

  •  
  •  
  •  
  •  
  •