Încearcă aceste strategii de cinci minute pentru a elimina stresul

Incearca aceste strategii de cinci minute pentru a elimina stresul

Analizează și reprioritizează sarcinile.
Justin Faerman, co-fondator al revistei Conscious Lifestyle Magazine, explică faptul că atunci când se simte copleșit sau stresat, este pentru că are prea multe priorități contradictorii care se luptă pentru atenția lui.

„În aceste momente, mi se pare extrem de util să clarific tot ce trebuie să fac, inclusiv ceea ce poate fi delegat”, spune Faerman. „Apoi îmi reorganizez atent lista de sarcini, astfel încât să fac mai întâi cele mai importante lucruri”.

Deleagă o parte din munca ta.
În calitate de antreprenor, este important să ai un grup de persoane de încredere, care să poată prelua din sarcinile tale, fie că este vorba de un asistent, de un lider de echipă sau de un consultant independent.

„Delegați unele dintre sarcinile voastre angajaților care sunt dispuși și capabili să le gestioneze pentru voi”, spune Reuben Yonatan, fondator și CEO al GetVoIP. „Ar trebui să faci deja acest lucru, dar să poți vedea ce poate face echipa ta și apoi să ai încredere că poate face acel lucru, poate juca un rol semnificativ în eliminarea stresului de zi cu zi, care se acumulează încet.”

Alege o sarcină și concentrează-te asupra acesteia.
Odată ce ţi-ai reorganizat prioritățile și ai delegat ceea ce puteai, este timpul să te apuci lucru. Mark Daoust, fondator și CEO al Quiet Light Brokerage, Inc., te sfătuiește să alegi un singur proiect și să-i acorzi 100% atenția ta până când acesta va fi finalizat.

„De multe ori închid fiecare fereastră din browserul meu și fiecare program pe care îl am deschis, îmi închid telefonul și mă concentrez asupra acelei sarcini”, spune el. „De obicei, nu este o sarcină mare, dar este una pe care sunt fericit să lucrez”, spune el. „Fiind hiper-concentrat pe un singur lucru mă ajută să-mi reamintesc că pot lucra la lista mea de sarcini, și rezolvarea un element este întotdeauna încurajatoare.”

Pune lucrurile în perspectivă.
Recunoștinţa poate merge departe, chiar spre resetarea minţii tale în momente de stres. Nicole Munoz de la Nicole Munoz Consulting Inc. a descoperit că prin faptul că își reamintește pentru ce este recunoscătoare este un mod excelent de a face față anxietăţii și stresului. „Acesta este cel mai important lucru pe care îl pot face”, spune ea. „Mă ajută să câștig perspectivă.”

Un alt truc rapid pe care-l folosește pentru a restabili perspectiva? Se întreabă: „Va conta în cinci zile, cinci săptămâni și cinci ani?”

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și Dacă vrei angajați mai productivi, ajustează programul de lucru cu ceasul lor intern