Ca primi pași, evaluează care este poziția brand-ului tău. Această măsurare se poate face prin aflarea răspunsurilor la câteva întrebări:
- Unde se situează evoluția business-ului tău față de consumatori? În ce arii ei evoluează mai repede sau mai încet decât afacerea ta?
- Cine setează așteptările consumatorilor? Există o influență din afara industriei?
- Ce fel de relație ar trebuie să existe față de consumator? Să fie determinați să facă ceea ce vrei tu sau produsul/serviciile tale să îi ajute în a-și îndeplini obiectivele, dorințele?
Următorul pas este să înțelegi încotro să îți îndrepți atenția de creștere.
- Ce oferte vrei să schimbi și să cuprindă mai multe beneficii? Alte exemple ar fi: high-tech și “high-touch”, scalabilitate și viteză.
- Unde apare gândirea unilaterală? Revizuiește disciplinele menționate anterior.
Noua tendință este de a crea experiențe dedicate consumatorului, prin care acesta să își atingă obiectivul și prin care să fie create relații multidimensionale. Fii parte din noul joc!