Moduri de a-ți îmbunătăți marketingul și PR-ul în epoca COVID-19

Moduri de a-ti imbunatati marketingul si PR-ul in epoca COVID-19

Pornește o comunitate online

Conferințele oferă participanților șansa de a se întâlni cu semenii lor, de a pune întrebări și de a împărtăși cele mai bune practici. Pentru mulți oameni, rețeaua este cel mai important motiv pentru a participa la o conferință. Poți compensa această oportunitate pierdută începând o comunitate online care încurajează discuțiile de la egal la egal între clienții tăi. Aceasta nu ar trebui să fie o inițiativă exclusivă pentru criză. Furnizarea unui forum pentru clienții tăi va livra diverse dividende atât timp cât compania ta este în afaceri. Există multe servicii plug-and-play care îți permit să configurați rapid și ușor o comunitate.

Când a izbucnit prăbușirea financiară din 2008, o mulțime de oameni au spus că o criză este un lucru groaznic. Și este adevărat. În acest moment, afacerile sunt încetinite, iar călătoriile sunt restricționate, ceea ce înseamnă că oamenii au mai mult timp pe mâini. Utilizează această criză pentru a îți crește brandul pe piață.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

O modalitate excelentă de sensibilizare a mărcii este de a scrie articole de leadership pentru publicații specifice industriei tale. Împărtășește-ți viziunea despre locul în care vezi că industria merge, oportunitățile de care se poate profita și provocările la care trebuie să fie atenți toți cei din industrie.

Menține canalele de social media active și angajate. Social media te menține conectat la clienți și îți oferă posibilitatea de a comunica cele mai recente știri și oferte, de a îți împărtăși expertiza și de a te raporta la ceea ce este de vârf în industria ta. Acesta este un moment excelent pentru a oferi timp în plus strategiilor  de social media și a le lega de inițiativele tale de marketing de conținut, astfel încât nu doar să împărtășești noutățile companiei, ci să rămâi conectat la publicul tău într-un moment în care toată lumea se simte puțin izolată social.

Podcasturile sunt o altă modalitate de a-ți transmite mesajul. Podcast-urile îți permit să spuni povestea brandului tău într-un format imersiv unui public care a ales să asculte. De asemenea, ei deschid o cale pentru perspectivele noi de a te găsi. Pornește propriul podcast sau căută-le pe cele specifice industriei, astfel încât să capeți suficientă experiență în domeniu.

Îmbunătățirea conținutului site-ului web

În cele din urmă, profită de această ocazie pentru a te asigura că site-ul web creează experiența optimă pentru publicul țintă. Asigură-te că mesajele tale ajung la public.

Fiecare criză are și lucruri bune; folosește timpul pentru a lua în considerare imaginea de ansamblu a companiei tale. În loc să rămâi blocat în modul de urgență, uită-te unde vrei să fii și gândește-te la modalități creative de a ajunge acolo.

Citește și: Cum reflectăm COVID-19 în situațiile financiare?

Știm că întreprinderile care comercializează în mod agresiv în timpul recesiunilor economice sunt pregătite să obțină recompense mari atunci când economia va reîncepe. Același lucru este probabil valabil și pentru această criză, ceea ce înseamnă că nu este momentul să stagnăm. Nu uita, afacerile vor reveni din nou, așa că păstrează-ți calmul și fă tot ce îți stă în putință să lucrezi la aspectele afacerii tale pe care le-ai neglijat.

 Sursa foto: Unsplash

  • 14
  •  
  •  
  •  
  •