Studiul Consumer Report, ediţia pentru 2016

Starcom MediaVest Group lanseaza cea de-a treia editie a Consumer Report, enciclopedia anuala care urmareste facilitarea intelegerii consumatorilor romani.

Trends in Action

În cazul familiilor cu copii, observăm o creştere a gradului de conştientizare a impactului pe care acţiunile noastre le au asupra mediului înconjurător, din nevoia de a conserva resursele şi de a oferi un viitor mai bun copiilor lor. De asemenea, acest segment este mai predispus să se implice în orice fel de acţiune de CSR.

În rândul tineriilor cu vârste între 18-34 ani, necăsătoriți și fără copii (Single Youth) vedem o delimitare din ce în ce mai fină a rolului bărbatului sau al femeii în societate. Astfel, apar acţiuni de marketing care îmbrăţişează acest trend: produsele cosmetice nu mai sunt comunicate doar către femei, apar creme şi loţiuni speciale pentru tenul bărbaţilor: producătorii de bere, o categorie tipic bărbătească, şi-au unit forţele pentru a face o campanie de încurajare a consumului în rândul femeilor.

Volumul mare de informaţii pune presiune mai ales pe consumatorii mai maturi, neobişnuiţi în mod nativ cu accesarea atâtor surse de date. Presiunea creşte mai ales în preajma Sărbătorilor, făcând din ce în ce mai grele alegerile cu privire la cumpărarea cadourilor, stabilirea meniului de Crăciun etc.

Informaţiile au fost extrase din Consumer Report şi se bazează pe date provenite din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group şi date puse la dispoziţie de către colaboratori SMG.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •