Un nou studiu arată că angajaţii ar renunţa la un sfert din venitul lor pe viaţă pentru acest lucru

Un nou studiu arata ca angajatii ar renunta la un sfert din venitul lor pe viata pentru acest lucru

4. Implică echipa în decizii pentru a le oferi un sentiment de control și autonomie.
Micromanagementul poate fi fatal în acest sens. Includerea angajaților în deciziile tale și oferirea de spațiu pentru ca aceștia să-și poată face treaba îi ajută să se simtă mai puțin ca niște pioni și mai mult ca niște contribuitori.

Cercetările arată că atunci când angajații au niveluri mai mari de autonomie, aceștia își pot folosi mai bine atributele personale pentru a contribui la performanța de la locul de muncă – făcând din asta o experiență cu adevărat semnificativă.

5. Creează o cultură autentică, ce implică preocuparea faţă de ceilalţi, în care oamenii se simt liberi să fie ei înșiși cu totul, la locul de muncă.
Îți pasă de familia ta și de prietenii tăi, dar de familia ta de la locul de muncă, pe care probabil o vezi cel mai mult? În timp ce, cel mai probabil ţii la ea, este important să și arăţi acest lucru.

Afișează căldură, interes pentru bunăstarea echipei și dorința de a vă conecta. Fă-ţi timp pentru ceilalţi, mai ales atunci când nu îl ai. Aceștia vor observa. Ascultă-i cu adevărat. Este ceea ce fac cei cărora le pasă și sunt cu adevărat umani. Și, fii un model fiind tu însuţi la locul de muncă – astfel le vei da angajaților permisiunea să nu-și părăsească identitatea la ușa companiei atunci când intra.

6. Ajută-i pe alții să vadă unde se potrivesc în misiunea lor și că aceștia sunt critici pentru realizarea acesteia.
Angajații tăi nu vor crede niciodată că munca lor contează dacă nu știu că ei contează. Implică-i în viziunea pe termen lung și arată-le cum se potrivesc ei în aceasta – dincolo de organigrame. Explică-le în mod special cum munca lor se încadrează în misiune.

Cercetările arată că atunci când angajații neimplicaţi au fost întrebați ce le-ar putea îmbunătăți performanța, răspunsul de departe cel mai frecvent a fost „o mai mare claritate cu privire la ceea ce organizația are nevoie să fac – și de ce”.

7. Eliberează locul de muncă de comportamentele dăunătoare care servesc drept bariere pentru ca angajaţii să fie cea mai bună versiune a lor.
Poți lucra din greu pentru a crea un loc de muncă plăcut și apoi poţi strica complet totul prin implicarea neintenționată în comportamente dăunătoare. Cele mai semnificative drenări de energie bună de la locul de muncă includ indecizia, inconsistența, managementul greșit al schimbării, refacerea muncii, ascultarea slabă și permiterea continuării negativităţii și a competitivităţii interne excesive. Fii conștient de aceste comportamente dăunătoare și elimină-le.

Cel mai bun scenariu este acela în care angajații nu renunţă la un sfert din salariul lor pentru a munci cu drag și cu implicare într-un loc. Astfel, atât ei cât și compania are de câștigat, pe viaţă.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și 4 întrebări la care fiecare lider ar trebui să poată răspunde