10 obiceiuri de succes ale unui director de marketing

10 obiceiuri de succes ale unui director de marketing

6. Gestionează cantități mari de date

Gestionarea și analiza datelor importante ar trebui să dicteze următoarele acțiuni ale echipei de marketing. Cu toate acestea, un director de marketing nu are valoare dacă nu apreciază importanța datelor, nu știe cum să le gestioneze sau să le traducă în acțiune. Un manager de succes va găsi un mijloc potrivit de colectare a datelor.

7. Sunt lideri

Din păcate, nu oricine are titlul de manager este și un lider înnăscut. Această abilitate poate fi dezvoltată, uneori cu ajutorul unui consultant. Dar un director de marketing de succes nu va accepta o promovare sau o ofertă de muncă doar pentru că sună impresionant, datorită cifrei de pe fluturașul de plată sau pentru că un consultant spune că este o decizie bună. El se asigură că înțelege problemele companiei și că poate să ofere soluții. Managerul de marketing trebuie să fie un lider.

8. Au experiența potrivită

Există directori de marketing de 20 de ani și de 70 de ani. A avea prea puțină sau prea multă experiență poate fi dăunător. Nu există un număr magic, dar undeva la mijloc ar fi ideal.

9. Au capacitatea de a inova și de a gândi, în afara cutiei

Nu există o rețetă pentru a fi un director de marketing fără cusur, așa că se vor face și greșeli. Cu toate acestea, marketingul a fost întotdeauna despre oportunitățile de inovare. Un manager de marketing bun este creativ și gândește, întotdeauna, în perspectivă.

10. Se dedică organizației

Loialitatea poate duce departe în afaceri, dar devine din ce în ce mai rară. Un director de marketing este dedicat companiei și angajaților săi și va urmări modalități prin care să dezvolte aceste lucruri.

(Foto credit: Igor Miske / Unsplash)