Validarea cititorului este o modalitate comună de a atinge această emoție. În această tehnică, abordăm teama cititorului de a fi impostor sau frica de a nu aparține. Exemplu: „9 Adevăruri despre productivitatea de dimineață pe care numai oamenii de succes le știu”- te încurajează să dai clic și să citești dacă te percepi drept o persoană de succes și vrei validarea acelei percepții de sine.
Citește și: 10 dintre cele mai bune skill-uri de învățat online
Trecerea timpului este un alt declanșator eficient de urgență care se bazează pe evitarea sentimentului de a fi în urmă. Oare potențialul cititor va rămâne în urmă în cariera sau în viața sa dacă nu dă clic? „Ultimul atelier din 2019 se închide în această vineri” – provoacă disconfort, dacă cititorul ar putea beneficia de participarea la atelier acum.
Sarcina se referă la numărul care este încă disponibil. Creează viteză într-un mod diferit – în acest caz, procesul tău de gândire este perturbat de la realizarea faptului că ceea ce vrei este aproape dispărut. La fel ca și în cazul reducerilor- „Ultima zi de reduceri” sau „Prinde ultimul weekend cu prețuri de până la 70% mai mici”.
Lipsa tehnică se află sub umbrela de urgență. O modalitate bună de a delimita urgența de lipsă, de obicei, este că lipsa evidențiază oferta limitată; chiar dacă ar fi să acționezi în fereastra de timp, este posibil să pierzi în continuare.
„Au rămas doar 7 locuri și se vând repede – achiziționezi?” Este un titlu pentru un e-mail simplu, plin de deficit și urgență. Dacă nu acționezi chiar acum, riști să pierzi ocazia.
Lipsa sau deficitul nu trebuie să fie întotdeauna legat de ofertă. Limbajul care creează urgența poate stârni emoții similare – „Ultima zi în care comanda ta poate să ajungă de Crăciun” este un titlu eficient pentru întreprinderile susținute de produse sau bonusuri limitate de timp.
Fii prudent cu privire la utilizarea urgențelor false și a rarității. Dacă spui că oferta expiră vineri, dar continui să o promovezi încă o săptămână după, riști să pierzi încrederea potențialilor și actualilor clienți sau public.
2. Fii specific
Specificul creează o experiență mai vie în creier. Cu cât un titlu se simte mai real cuiva, cu atât este mai probabil ca acesta să se angajeze cu conținutul tău.
Numerele creează specificitate și antrenează creierul, în special atunci când este reprezentat ca o cifră, mai degrabă decât un cuvânt („5” în loc de „cinci”).
Citește și: Cum să produceți conținut de calitate în 2020
Cercetările au constatat, de asemenea, că 36% dintre respondenți preferă un număr în titlu; numerele oferă mai multe detalii într-un mod compact.
Adjectivele descriptive luminează, de asemenea, creierul cititorului și crește activitatea sinapselor generale care se întâmplă în mintea cititorului.