4 tactici psihologice pentru a scrie titluri care atrag atenția

Firmele romanesti au cele mai mari probleme in a angaja IT-isti

3. Provoacă sentimentul de curiozitate

O analiză realizată de BuzzSumo a 100 de milioane de titluri a arătat că, atunci când vine vorba de trafic și de click, curiozitatea este rege.

În creierul nostru, curiozitatea face parte dintr-o cale de recompensare. Căutăm idei sau informații noi, deoarece uneori duce la o recompensă. (Acesta este motivul pentru care validarea cititorului funcționează; chiar și atunci când informațiile ajung să nu fie noi, auto-validarea aprinde sistemele de recompensare ale creierului nostru.)

Cercetările implică, de asemenea, că mintea noastră atribuie mai multă dopamină învățării informațiilor pe care nu le știam anterior.

Dr. Todd Kashdan, un cercetător asupra curiozității, observă într-un studiu că există diferite forme de curiozitate și sensibilități diferite pentru fiecare de la persoană la persoană.

4. Fii clar și concis

Linia optimă a titlului și lungimea antetului reprezintă un subiect fierbinte și sunt adesea citate trei rapoarte conflictuale.

Compania de socializare Buffer spune că un titlu ideal este de șase cuvinte și își susține afirmația cu cercetarea.

Citește și: Cum să creezi conținut care să devină viral în 2020

Și o analiză făcută de Mailchimp a milioanelor lor de utilizatori a constatat că lungimea titlului nu a afectat deloc rata de deschidere.

Care variantă este corectă? Un bun exercițiu pentru orice antreprenor este să exerseze descrierea titlului în cât mai puține cuvinte posibile pentru început. Pentru experți sau profesioniști experimentați, această scurtare poate fi un antrenament.

Când dezvolți acest stil de titlu schelet, înveți să împachetezi mai multă esență în fiecare cuvânt. Explorează 3-5 titluri care obțin repede această esență, apoi uită-te peste opțiunile din titlu și adaugă detalii sau adjective doar dacă provoacă mai multă emoție din partea cititorului.

Chiar și ca antreprenori, trebuie să stârnim emoții în titlurile noastre, dacă dorim să ne ajutăm publicul.

Atunci când titlul tău obține răspunsuri emoționale și imediate, înseamnă că ești pe drumul cel bun.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •