Aptitudini și abilități valoroase pe care ar trebui să le cauți la noii angajați

Functii de baza ale departamentului de resurse umane

Mai jos, proprietarii de afaceri împărtășesc abilitățile pe care le caută atunci când angajează noi oameni.

Inteligența emoțională

Inteligența emoțională, numită și coeficient emoțional (EQ), devine o abilitate foarte căutată în industrii. Aceasta este capacitatea de a înțelege, utiliza și gestiona propriile emoții în moduri pozitive, scrie business.com.

„Ceea ce face ca inteligența emoțională să fie atât de valoroasă este că oricine o posedă o poate folosi ca bază pentru a cultiva și mai multe abilități critice”, a declarat Deborah Sweeney, CEO MyCorporation. „EQ permite indivizilor să-și exprime empatia pentru ceilalți, să motiveze și să inspire colegii și să ajute la conflict într-o manieră corectă.”

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Atenție la detalii

„Împreună cu inteligența emoțională, abilitățile cele mai valoroase pentru angajatori sunt atenția la detalii și comunicarea constantă”, a spus Andrew DeBell, co-fondator și consultant de formare la Water Bear Learning. „Acordarea unei atenții deosebite arată că îți pasă și arată clienților că de fapt te-ai gândit la problemele lor de afaceri și că se fac eforturi pentru rezolvarea lor”.

DeBell plasează, de asemenea, o valoare ridicată pe comunicarea continuă, deschisă și pe un puternic simț al inițiativei.

Adaptabilitate

Tom Scarda, CEO și fondator al Academiei de Franciză, apreciază lucrătorii care se pot adapta cu ușurință la schimbare și sunt motivați să facă bine.

„Adaptabilitatea iese în evidență”, a spus el. „Tehnologia este atât de dinamică, dar generațiile tinere au crescut cu ea. Ei au capacitatea de a se adapta din nou la implementarea noilor tehnologii, deoarece sunt atât de obișnuiți să facă acest lucru.”

Abilități interpersonale

„Cea mai grea abilitate pe care am găsit să o recrutăm sunt candidații cu abilități interpersonale puternice”, a spus Joshua Strawczynski, directorul general al agenției JMarketing. „În timp ce suntem inundați de oameni cu capacitate tehnică (și pricepuți), foarte puțini dintre ei au capacitatea de a conversa liber și de a-i convinge pe ceilalți de puncte de vedere alternative.”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •