Beneficii ale utilizării social media pentru a crește o microîntreprindere

Beneficii ale utilizarii social media pentru a creste o microintreprindere

Faceți-vă timp pentru a afla unde îi place publicului să stea online. Publicul dvs. țintă poate să își petreacă timpul pe YouTube, ceea ce înseamnă că marketingul cu ajutorul unui influencer vă va ajuta să ajungeți la acești consumatori. Dacă descoperiți că un procent mare de clienți potențiali petrec timp pe Twitter, acordați-vă timp pentru a crea un cont de Twitter complet în care interacționați și răspundeți consumatorilor.

Cu cât știți mai multe despre publicul țintă, cu atât puteți personaliza experiența de marketing pentru ei.

Creați publicitate personalizată

Pe măsură ce aflați mai multe despre clienții potențiali, puteți crea campanii de anunțuri personalizate pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram. Cercetările arată că majoritatea consumatorilor sunt dispuși să ofere informațiile personale pentru reclame relevante. Oamenii vor să vadă produse și oferte care sunt relevante pentru viața și experiențele lor.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești impactul pe social media

Există mai multe moduri prin care puteți crea reclame personalizate pe rețelele de socializare. Prima tactică necesită retargetarea pe site-ul dvs. web. Când consumatorii vin pe site-ul dvs., dar pleacă fără să facă o achiziție, site-ul dvs. web aruncă un cookie al browserului pe adresa IP a utilizatorului. Atunci când persoana respectivă navighează pe rețelele de socializare, va primi reclame personalizate pe baza articolelor pe care le-a avut în coș, precum și o reducere pentru a îl ademeni spre bunul sau serviciul pe care îl comercializați.

În mod alternativ, puteți utiliza datele obținute din tactica menționată anterior pentru a face reclame personalizate pentru publicul țintă. De exemplu, dacă ați aflat că majoritatea clienților  doresc sfaturi pentru instrumentele de grădină, puteți crea un ebook pe această temă și îl puteți oferi ca să îi atrageți.

Creați o pagină de destinație pe site-ul dvs. web, unde vor ajunge utilizatorii de social media atunci când fac clic pe reclama dvs. Înainte de a începe să căutați cel mai bun instrument de creare a paginilor de destinație, gândiți-vă la amploarea și frecvența anunțurilor dvs., astfel încât să puteți lua o decizie în cunoștință de cauză atunci când configurați campania.

Citește și: Metode prin care brandurile își cresc impactul în social media