Beneficii ale utilizării social media pentru a crește o microîntreprindere

Beneficii ale utilizarii social media pentru a creste o microintreprindere

Îmbunătățiți-vă clasamentul SEO și implicarea pe site

Îmbunătățirea clasamentului SEO și creșterea implicării pe site-ul dvs. sunt strâns legate. Contrar credinței populare, numărul de like-uri și comentarii nu se corelează în mod direct cu clasamentul dvs. SEO. Dacă ar fi fost cazul, ar fi ușor pentru oricine să să obțină un loc nemeritat în fața clasamentului.

În schimb, puteți să faceți un efort pentru ca postările dvs. de pe social media să fie interesate, lucru care va conduce la mai mult trafic pe site, ceea ce poate avea un impact pozitiv asupra clasamentului dvs. SEO. Google trebuie să știe că site-ul dvs. este relevant și că oamenii se uită și interacționează cu diferitele pagini de pe site-ul dvs. web. De exemplu, promovarea unui giveaway pe rețelele de socializare va îmbunătăți implicarea publicului, dar va duce, de asemenea, la accesarea consumatorilor pe pagina dvs. de pornire și la potențialul dvs. de navigare a conținutului.

Citește și: Moduri în care întreprinderile mici pot dezvolta o prezență puternică în social media

Angajamentul consumatorilor este unul dintre pilonii fundamentali ai personalității brandului dvs. Modul în care vorbiți și interacționați cu urmăritorii dvs. va dicta modul în care ei interacționează cu afacerea dvs. Brandurile cu personalități sunt atrăgătoare pentru consumatori. De exemplu contul de Twitter al lanțului de fast-food Wendy și mascota lor „sașie” are un mare succes.

Construiți dovada socială

Dovada socială este un fenomen psihologic în care oamenii sunt mai atrași să cumpere un produs dacă văd alte persoane care folosesc și se bucură de același articol. Multe companii adaugă pagini de mărturie pe site-urile lor ca o modalitate de a construi dovezi sociale. Această tactică este excelentă pentru a atrage consumatorii curioși pe site-ul dvs., dar puteți crea dovezi sociale online prin intermediul diferitelor profiluri de socializare.

Citește și: 5 modalități inteligente de a folosi social media pentru a îți crește afacerea în 2019

De exemplu, dacă unul dintre clienții dvs. scrie o recenzie strălucitoare a afacerii dvs. și vă etichetează, asigurați-vă că o împărtășiți pe profilul dvs. și le mulțumiți pentru feedback. Când oamenii îți găsesc profilul, vor vedea retweet-urile și share-urile care arată ce spun alții despre afacerea ta.

Nu există nicio îndoială că fiecare întreprindere mică ar trebui să includă social media ca o tactică de marketing. Nenumărați oameni folosesc social media ca o modalitate de a verifica noi produse, branduri și, în cele din urmă, să facă cumpărături.

Citește și: Cele zece legi în social media marketing

Este de datoria ta să-ți identifici publicul țintă și să înveți ce probleme are și cum le puteți rezolva prin intermediul a ceea ce oferiți. După ce înțelegeți pe cine vizați, începeți să creați campanii de anunțuri personalizate pentru clienții potențiali. Dezvoltați relația cu consumatorii prin schimbul de comentarii.