10 semne că ai ajuns în etapa de burnout

Nu fi propria ta sursa de stres.

4. Lipsa delimitării muncă / viață personală 

Știi starea aceea pe care o ai atunci când te așezi în pat seara și te gândești la tot ce ai de lucru și nu ai reușit să termini în ziua respectivă și speri că măcar nu ai uitat ceva vital? Starea în care nu te poți opri din a te gândi la task-uri nici când ești în intimitatea propriei case este un semn pronunțat al etapei de burnout.

5. Oboseală cronică 

Burnout-ul duce la epuizare în specială ca urmare a efectelor stresului constant și intens. Semnele sunt trezirea după o noapte completă de somn cu o stare cruntă de oboseală, nevoia de cantități foarte mari de cofeină, probleme în a sta treaz la muncă etc.

6. Negativitate 

Când ajunge în această etapă, chiar și cea mai pozitivă persoană din lume poate intra într-o depresie marcată de un grad ridicat de pesimism și negativitate. Persoanele aflate în burnout se concentrează pe previziunile negative, îi judecă pe ceilalți, devin cinice și este foarte dificil de comunicat sau planificat lucruri cu ele.

7. Grad scăzut de satisfacție

Burnout-ul duce la o stare constantă de nemulțumire. Proiectele și oamenii care, în general, te făceau fericit nu te mai entuziasmează absolut deloc. A lucra devine din ce în ce mai dificil, pentru că, indiferent de cât efort investești, nu pari să obții foarte mult din activitatea ta.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •