Cum să-ți creezi un brand vizibil pe piața locală

Cum sa-ti creezi un brand vizibil pe piata locala

3. Găsește o locație strategică pentru sediu

Dacă îți cauți o locație bună, o soluție mai ieftină este să optezi pentru spațiile cu birouri comune. Pe lângă atractivitatea vizuală, care este utilă în construrirea reputației, alte considerații sunt flexibilitatea contractului, serviciile de întreținere și prezența acceleratoarelor sau incubatoarelor. În cele din urmă, asigură-te că sediul afacerii este accesibil atât pentru tine, cât și pentru angajații tăi. Poți face excepții și să permiți munca la distanță. Dar, pe cât posibil, ar trebui să soliciți și participarea fizică – cel puțin ocazional – pentru o cultură a organizației mai bine dezvoltată.

4. Încheie parteneriate de publicitate cu alte mărci locale

Nici un antreprenor nu poate supraviețui singur într-o industrie competitivă. Odată ce v-ați stabilit pe piață, asigură-te că ai cercetat zona pentru potențiali parteneri de afaceri. Înțelege serviciile și tipul de trafic pe care îl atrag, ca să poți determina dacă puteți colabora în promovarea brandurilor voastre.

Un exemplu românesc lansat recent este noua campanie Coca-Cola. Aceștia au integrat o brățară în eticheta sticlelor, care include un cod de bare. Odată scanat printr-o aplicație specială, consumatorii pot câștiga numeroase premii, printre care și bilete la Festivalul Untold sau meniuri McDonals’s.

Este important să observi oportunități similare din care să reiasă o situație de win-win, astfel încât să puteți beneficia unul de traficul celuilalt.

5. Publicitate tipărită

Lansarea unei campanii publicitare tipărite poate fi de durată și costisitoare, dar poate duce la succes masiv, când este executată corect. Reține că există mai multe oportunități de anunțuri pe care le poți utiliza în funcție de locația afacerii. Cu un buget mic, spațiul pentru anunțul tău ar fi probabil limitat, motiv pentru care trebuie să acorzi mai multă atenție în ceea ce privește designul, relevanța și impactul emoțional.

Ca să profiți la maximum de această oportunitate, îmbină conținutul tipărit cu cel din online. Pentru aceasta, pur și simplu include numele de utilizator Facebook, Twitter, Instagram sau adresa URL a blogului în materialele tipărite. Aici poate fi vorba despre ambalajul produselor, broșuri sau fluturașe.

Inserarea unui cod de bare cu trimitere directă către site-ul companiei este o modalitate eficientă pentru ca vizitatorii să vă găsească mai ușor.

Citește și: Sfaturi pentru strategia de marketing pentru un startup