Cum răspunde departamentul de HR la provocările viitorului, în KPMG?

Care este scopul campaniei recent lansate?

Campania „Open for Talent” este un exemplu de interacțiune originală cu piața de talente, folosind tehnologia într-un mod creativ pentru a stabili o conexiune. Prin această campanie, KPMG răspunde nevoii tinerilor de a afla ceva nou și relevă o dimensiune a brandului KPMG mai puțin percepută: aceea de organizație „cool”, flexibilă, deschisă către o diversitate de profiluri și personalități. Nu căutăm un profil anume, ci oameni cu deschidere către învățare. Suntem recunoscuți pentru calitatea dezvoltării profesionale și personale pe care o oferim angajaților noștri și vrem să fim alegerea clară pentru oricine dorește să se dezvolte.

Ce face KPMG diferit, în acest sens?

Aplicăm ceea ce comunicăm. Am deschis toate canalele și ne consultăm cu oamenii noștri mai mult decât am făcut-o vreodată. Toate acțiunile din cadrul organizației sunt rezultatul unui proces de co-creare. Mizăm foarte mult pe implicarea și contribuția constantă a angajaților, astfel încât deciziile pe care le luăm să fie adaptate nevoilor lor.

Ne puteți da câteva exemple?

Un exemplu original de inițiativă de consultare este Millennial Non-Executive Board. Am creat un consiliu format din șapte colegi proveniți din toate departamentele KPMG care fac parte din generația Y și care funcționează după aceleași reguli ca și boardul nostru executiv: se întâlnesc o dată pe lună împreună cu Country Managing Partner-ul nostru, Ramona Jurubiță, și dezbat atât idei și inițiative cu impact asupra strategiei de resurse umane, cât și aspecte care țin de strategia de business a firmei.

Un alt exemplu este proiectul „Career talks”, prin care fiecare angajat KPMG are parte de o discuție individuală cu un HR Business Advisor. Ajungem, astfel, direct la fiecare om din organizație și aflăm exact de la sursă dorințele și nevoile de dezvoltare. În plus, ne oferă o oportunitate excelentă să transmitem mult mai clar și direct ceea ce așteaptă organizația noastră de la fiecare angajat în parte, ajungând în felul acesta și la o formă de recontractare morală între angajat și KPMG. “Career talks” implică aproape 900 de oameni și este un proiect care se derulează pe parcursul unui an întreg. Avem deja rezultate și am implementat din această consultare directă recomandări în zona de compensații și beneficii, evaluarea performanței, redesign-ul unor spații de lucru etc.