Cum să analizezi marketingul de pe Instagram: 4 indicatori pe care să-i iei în considerare

Instagram vrea să introducă functia de cumparaturi direct de pe platforma

1

Numărul de urmăritori îţi va spune, de asemenea, cât de bine te descurci.

Instagram îţi pune la dispoziţie şi o metodă directă de a vedea astfel de date. De îndată ce îţi transformi profilul de Instagram în unul business, vei putea accesa icon-ul din dreapta sus (cel sub forma de bare) şi vei vedea numerele furnizate de afacerea ta.

2

Într-o foaie de calcul, vei şti exact parcursul de la un simplu vizitator la client, dacă vei adăuga rubrici speciale, care să arate exact ce se întâmplă pe contul tău business de Instagram. E bine ca orice nou urmăritor să fie monitorizat exact din momentul apariţiei pe contul tău, până când plasează prima comandă. Aşa vei şti ce îi atrage pe site-ul tău şi vei putea să aduci şi mai mulţi clienţi.

Determină rata de creştere a abonaţilor

Poţi vedea  foarte uşor numărul de abonaţi de pe profilul tău. Dar ştii cu adevărat ce înseamnă acel număr?

Cei care încetează să te mai urmărească şi abonaţii noi îţi pot încetini creşterea platformei, la fel cum postările publice şi menţionările neaşteptate, îţi pot aduce o creştere a numărului de abonaţi.

Pentru a fi mai uşor să-ţi urmăresti abonaţii, poţi trece datele, selectate pe fiecare lună, într-un tabel care te va ajuta să ţii o evidenţă exactă. Când vezi numărul de abonaţi noi şi câţi dintre ei au apărut într-o anumită lună, vei şti cu exactitate câţi abonaţi câştigi în fiecare lună. Corelat cu postările tale şi numărul de comentarii şi mesaje, vei observa strategia care atrage mai multă atenţie.

Rata se calculează că numărul prezent de urmăritori minus numărul din luna trecută, ambele împărţite la numărul din luna trecută a urmăritorilor şi apoi totul înmulţit cu 100%.

Citeşte mai multe pe Ananda PR.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •