Cum să îmbunătățești experiența clienților și să faci din ea un avantaj

Cum sa imbunatatesti experienta clientilor si sa faci din ea un avantaj

Citește și: Beneficiile inteligenței artificiale în serviciul pentru clienți

Social media înseamnă comunicare relevantă

Facebook, Linkedin, sau noile rețele de socializare au produs schimbări majore în strategiile de marketing ale majorității companiilor, indiferent de mărime. Și, dacă în urmă cu nu foarte multă vreme, toată lumea dorea cifre cât mai bune, punând cantitatea înaintea calității, acum lucrurile încep să se schimbe.

O comunicare în social media bine făcută poate depăși cu ușurință concurenți mult mai mari, deoarece elimină canalele și intermediarii convenționali din comunicarea către clientul final, așa numiții gate-keepers.

Folosiți un limbaj simplu și fluent

Există o regulă simplă în comunicare. Textele folosite trebuie să fie la fel de ușor de rostit și înțeles precum este comunicarea verbală dintre oameni. Când ați citit cu voce tare ultima dată un text de pe site-ul dumneavoastră? Sună ciudat? Trebuie schimbat. Nu convinge? Trebuie schimbat.

Citește și: De ce oamenii voştri de vânzări ar trebuie să petreacă mai mult timp cu serviciul clienți

Este mult prea lung, sau nu spune nimic, este greu de citit și urmărit? Trebuie schimbat. Încercați să povestiți cuiva despre produs, apoi treceți pe o ciornă ceea ce ați spus. Vă puteți înregistra chiar. Nu e un exercițiu mai bun de atât.

Nu uitați să comunicați


Nu uitați că fiecare astfel de canal poate reprezenta o poartă de intrare a clientului în interacțiunea cu brandul sau compania. Doar nu vreți că poartă respectivă să pară ruginită, părăsită, nu?

Mai mult, nu uitați că, indiferent de poarta de comunicare, fie site sau aplicație, trebuie să aveți în vedere, în primul rând, satisfacerea nevoilor și dorințelor clientului. Dacă, să spunem, majoritatea vizitatorilor vor vrea să vadă pe site-ul dumneavoastră foarte ușor un număr de telefon, atunci nu-l ascundeți prin al 3-lea sau al 4-lea paragraf din pagina de contact.

Citește și: Moduri prin care inteligența artificială îmbunătățește serviciul pentru clienți

  •  
  •  
  •  
  •  
  •