Cum să îmbunătățești experiența clienților și să faci din ea un avantaj

Cum sa imbunatatesti experienta clientilor si sa faci din ea un avantaj

Aveți la îndemână numeroase instrumente online care analizează comportamentul utilizatorilor și vă arată ce pagini prezintă cel mai mult interes, care sunt orele cu cel mai mult trafic, cât timp stau utilizatorii pe site și ce anume fac. Toate aceste date sunt incredibil de valoroase în a va ajută să luați decizii bune.

Țineți pasul cu tehnologia

În ziua de astăzi, site-urile responsive și noile tehnologii nu mai sunt doar deziderate, sunt obligatorii. Și, dacă dumneavoastră nu sunteți dipusi să investiți în refacerea platformelor de comunicare, în retehnologizare, atunci marii giganți din mediul digital, precum Google, se vor asigura că ori o veți face, ori nu veți mai putea fi de găsit decât prin paginile 10-20 sau mai rău.

Nu în urmă cu mult timp, reprezentanții Google au anunțat că trec la indexul mobile first, ceea ce înseamnă că paginile cu răspunsuri vor favoriza site-urile rapide, care se afișează corect pe telefoane sau tablete, în dauna celor care nu au astfel de opțiuni.

Citește și: 5 trenduri care vor remodela serviciul pentru clienți în următorii 5 ani

Feedback instant sau măcar foarte rapid

Nu aveți timp să răspundeți clienților care va adresează întrebări pe Messenger, Facebook sau prin formularul din site? Foarte rău. Atribuiți această sarcină unui angajat dedicat, unui departament, unui freelancer sau unei agenții. Trăim în secolul 21, unul în care clientul vă va abandona fără remușcări dacă nu primește răspuns în timp util.

În cazul în care nu știați, un client nemulțumit povestea experiența să negativă, înainte de dezvoltarea internetului, la cel puțin 10 persoane. Acum o poate spune tuturor, lăsând o recenzie publică.

Iar recenziile publice au prostul obicei de a deveni foarte rapid mult mai populare decât cele de 5 stele, deoarece oamenii vor să afle mai întâi cu ce probleme se vor confrunta.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •