Creați conținut mobil-prietenos
Știți ce fel de conținut este ideal pentru utilizatorii de mobil? Dacă nu, este posibil să creați conținut care nu se potrivește utilizatorilor de telefonie mobilă și să le îngreuneaze interacțiunea cu afacerea online.
Imaginați-vă tipul de experiență pe care îl doriți când vizitați un site web pe smartphone și aplicați-l la strategia dvs. de marketing de conținut.
Există câteva lucruri de reținut atunci când creați conținutul:
Este tot textul uniform distanțat și ușor de citit?
Există imagini în conținut pentru a despărți textul și a atrage atenția cititorilor?
Există titluri, subtitluri și sub-rubrici care să ghideze cititorii și să-i ajute să găsească informațiile pe care le caută?
Deoarece utilizatorii de telefonie mobilă sunt mai specifici în motoarele de căutare, utilizați termeni și cuvinte cheie specifice atunci când creați conținut. Majoritatea oamenilor știu deja ce vor atunci când își folosesc telefoanele pentru a efectua o căutare. Prin urmare, cu cât sunt mai specifice cuvintele dvs. cheie, cu atât este mai ușor pentru publicul dvs. să vă găsească conținutul.
Citește și: Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut
Utilizați ferestre pop-up pentru dispozitive mobile
Când derulați o campanie, luați în considerare modul în care utilizatorii de mobil vor interacționa cu aceasta. Dacă nu creați campanii mobile optimizate, neglijați o parte uriașă a publicului dvs.
Este frustrant să navighezi pe un site web care nu este optimizat pentru mai multe dispozitive, ceea ce duce la o rată mare de respingere și coșuri de shopping abandonate. Ceea ce este și mai enervant pentru utilizatori sunt pop-up-urile care nu se încarcă corect. Acest lucru creează un raport negativ între brandul dvs. și vizitatorii săi și afectează rezultatele campaniei dvs.
Pentru a crește conversiile mobile ale campaniei dvs. și pentru a satisface utilizatorii non-desktop, utilizați ferestre pop-up mobile create special pentru acest grup de consumatori. Popup-urile mobile facilitează vizitatorilor vizualizarea ofertei dvs., le ușurează abonarea și vor urmări în continuare conținutul dvs.