Cum se construiește loialitatea clienților față de un brand

Cum se construieste loialitatea clientilor fata de un brand

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

De asemenea, tactica fulgerătoare, cum ar fi programele de puncte sau gamificarea, este puțin probabil să intereseze majoritatea consumatorilor. „Programele de puncte sunt minunate pentru cardul dvs. de credit … Cu toate acestea, acest model nu se conectează doar la majoritatea produselor și serviciilor moderne”, a spus Fraser.

În schimb, concentrați-vă pe recompense care se potrivesc atât cu obiceiurile de cumpărare ale clienților dvs. cât și pe tipul de afacere pe care îl derulați. Aceste recompense, spre deosebire de ofertele unice, inspiră clienții să revină pentru achizițiile viitoare.

„Lucrul interesant este că recompensele motivează într-adevăr oamenii, indiferent de obiceiurile de cheltuieli și de venit.”

Cunoașteți-vă cifrele

Ca orice aspect al conducerii unei afaceri, loialitatea consumatorilor este ceva care trebuie testat, măsurat și îmbunătățit, în timp. Potrivit Fraser, „datele și testarea sunt calea dvs. către loialitatea profitabilă a clienților”.

Clienții răspund diferit la anumite inițiative. Unele pot fi puternic influențate de o campanie de marketing centrată pe valorile companiei dvs., iar acest lucru poate fi suficient pentru a începe să folosească produsele dvs. și să rămână loiali pentru tot restul vieții. Alții pot fi mai convinși de diferite programe de recompense care îi încurajează să facă achiziții repetate. Alții ar putea pur și simplu să-ți iubească produsele, indiferent de alți factori și să rămână fideli, scrie business.com.

„Aflați ce utilizatori răspund la ce lucruri”, a recomandat Fraser. „Pentru a reuși fidelizarea clienților, trebuie să vă gândiți la întregul ciclu de viață al clienților… de la prima achiziție, până la următoarea”.

Alte moduri de a vă construi loialitatea de brand

Conform Socialnomics, alte metode de consolidare a loialității mărcii sunt următoarele:

  • implicați-vă în relația cu clienții dvs.: una dintre cele mai importante modalități de a vă fideliza marca este prin implicarea în relația cu clienții; răspunzând la comentarii, apreciind postările, etichetându-le etc., veți putea construi o marcă plină de clienți fideli;
  • rămâneți consecvenți: un mod minunat de a promova loialitatea mărcii este de a rămâne consecvent ca brand; vocea și sensul general al mărcii ar trebui să fie consecvent, indiferent de produsul achiziționat sau de pe ce platformă interacționează cu brandul.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Utilizare și design de logo atractiv: o altă modalitate excelentă de a promova loialitatea mărcii este utilizarea unui design de logo atractiv. Asigurați-vă că utilizați culori atrăgătoare și / sau un design care stârnesc emoții, cum ar fi fericirea, emoția etc.

Utilizați influenceri: o metodă excelentă de a atrage clienți fideli este să folosiți influenceri; având în vedere că influencerii pot convinge oamenii să cumpere produse de tot felul, aceștia își pot folosi influența pentru a vă promova marca; mai mult, dacă stabiliți un contract cu influencerul, puteți câștiga adepți fideli pe baza unei afilieri cu el.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •