Urmăriți analiza timpului- Timpul de vizionare
Durata de vizionare este numărul total de ore pe care toți spectatorii dvs. l-au petrecut vizionându-vă videoclipurile în perioada desemnată. Această valoare poate fi mai mare decât numărul total de vizionări, întrucât tot ceea ce vă spune o vizionare este că cineva v-a urmărit videoclipul mai mult de 30 de secunde – nu știții însă cât timp a rămas pe acel videoclip în total.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Puteți utiliza datele privind vizionarea și vizualizările pentru a determina o valoare importantă legată de aceasta: durata medie a vizionării. Acesta este timpul de vizionare împărțit la numărul total de vizionări și îl puteți calcula pentru un videoclip sau pentru toate videoclipurile dvs. Cu cât acest număr este mai mare, cu atât este mai probabil ca algoritmul YouTube să vă clasifice videoclipurile în căutări. Duratele medii de vizionare mai mari pot duce, de asemenea, la mai multe destinații de plasare în listele sugerate și recomandate de YouTube.
Păstrarea publicului
Rata de păstrare a publicului compară durata medie a vizionării cu durata videoclipului. De exemplu, dacă durata medie a vizionării este de trei minute și videoclipul dvs. are o durată de 10 minute, rata de păstrare a publicului este de trei zecimi sau 30%.
YouTube Analytics împarte în continuare păstrarea publicului în două valori:
Păstrarea absolută a publicului: cu această valoare și graficul corespunzător, puteți determina atât momentele cele mai vizionate din videoclipuri, cât și momentele în care spectatorii nu mai vizionează. Această valoare vă arată implicarea publicul dvs. și puteți utiliza aceste informații pentru a vă construi viitorul videoclip.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
Păstrarea relativă a audienței: această valoare compară rata de păstrare a audienței cu cea a tuturor celorlalte videoclipuri YouTube din aceeași durată ca a ta. Nu indică tendințe în propriul conținut, dar vă oferă o idee despre cum se compară comportamentul publicului dvs. cu cel al publicului altor canale.
Demografie
Utilizați instrumentul demografic YouTube Analytics pentru a afla vârsta, sexul și locația persoanelor care vă urmăresc videoclipurile. S-ar putea să vedeți anumite tendințe, cum ar fi femeile de 25 până la 34 de ani din sudul țării care vă vizionează videoclipurile despre un subiect și bărbații de 18 până la 24 de ani din alt oraș care vă urmăresc videoclipurile despre altceva.
Sursa foto: Unsplash