Găsirea oportunităților de marketing cu ajutorul Google Analytics

Gasirea oportunitatilor de marketing cu ajutorul Google Analytics

Identificați sursele de trafic.

În timp ce suntem pe tema urmăririi rezultatelor, să vorbim despre identificarea surselor de trafic. Am explicat deja importanța urmăririi modului în care oamenii găsesc site-ul dvs cu ajutorul influencerilor. Adevărul este că această măsură vă poate ajuta în afara traficului de socializare.

De exemplu, puteți vedea dacă buletinele dvs. de e-mail aduc mai multe conversii. În mod similar, puteți verifica dacă postările dvs. pe site-urile partenere atrag un public nou. În funcție de modul în care promovați afacerea, puteți vedea o listă lungă de surse de trafic.

Conectarea cu publicul țintă este cea mai grea parte a construirii unei afaceri cu totul noi. Dacă puteți afla modul în care vizitatorii ajung pe site-ul dvs., puteți lua măsuri pentru îmbunătățirea experienței lor.

În același timp, ar trebui vă uitați surse de trafic mai puțin utilizate și să vă gândiți la modalități prin care puteți aduce persoane noi pe site. Luați în considerare adăugarea de promoții, conținut nou și postări interactive la aceste platforme pentru a vedea și mai multă creștere.

Aflați care sunt cele mai bune pagini

Există câteva strategii diferite pe care le puteți utiliza atunci când consultați cele mai bune pagini ale voastre. Ați putea lucra pentru a vă îmbunătăți conținutul performant. De exemplu, aveți o postare pe blog care primește mai multe accesări decât restul site-ului dvs. web, dar nu are o ofertă pe pagină?

Acum este șansa de a include o ofertă irezistibilă și un apel la acțiune pe pagina respectivă. Puteți urmări apoi conversiile din pagina respectivă pentru a vedea dacă creșterea traficului se traduce prin vânzări și abonamente. Dacă nu vedeți la fel de multă implicare cu apelul dvs. la acțiune, puteți încerca testarea separată pentru a vedea dacă obțineți rezultate diferite. Ideea este că probabil nu veți vedea această oportunitate dacă nu ați verificat analiza privind cele mai bune pagini.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Am analizat patru oportunități de marketing pe care le puteți descoperi prin Google Analytics. Asigurați-vă că obțineți cea mai mare valoare din datele dvs. urmărind și actualizând periodic statistici. Este greu să luați decizii de marketing dacă nu aveți o bază de referință.

Petreceți ceva timp în fiecare săptămână urmărind statisticile care sunt importante pentru afacerea dvs. și luați în considerare modalitățile de a reproduce acel succes sau de a începe ceva nou.

Utilizați tiparele ca cadru pentru viitoarele dvs. campanii de marketing și veți observa o creștere constantă a implicării și a traficului. Faceți-vă timp și îmbunătățiți-vă treptat calitatea surselor de trafic, a conținutului, a paginii de checkout și a tot ceea ce este între acestea.

Construiți-vă afacerea cu cele mai bune resurse pentru finanțe, marketing și resurse umane.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •