Cum să angajezi oameni din afara industriei tale

Cum sa angajezi oameni din afara industriei tale

Există totuși unele dezavantaje potențiale pentru a angaja pe cineva dintr-o industrie complet diferită. Procesul de învățare poate fi mai lung, de exemplu. Un proces de învățare lin și bine planificat poate depăși acest obstacol, permițând noilor angajați să realizeze conexiuni și să îmbine informațiile critice ale industriei.

De asemenea, poate fi mai dificil să menținem o implicare pe termen lung. Odată ce emoția și noutatea inițială a unei noi industrii s-au epuizat, unele persoane își pierd interesul pentru a învăța sau nu mai caută oportunități de a-și aplica experiențele diverse în moduri diferite.

Este important ca membrii echipei actuale să înțeleagă că noii veniți nu sunt amenințări și că schimbarea nu indică un eșec din partea nimănui.

Vrei să depășești zona ta de confort și să angajezi oameni în afara industriei tale? Următoarele sfaturi îți pot fi de folos.

1. Planifică înainte

Înainte de a posta un loc de muncă, află ce abilități transferabile sau competențele bazate pe comportament sunt cele mai importante la un candidat. Apoi, împărtășește acele așteptări cu toți cei care ar putea participa la procesul de interviu.

Dacă lucrezi cu un grup pentru intervievarea candidaților, gândește-te la ei ca la ambasadori ai companiei. Candidații care se pot identifica cu cineva care se află deja în organizație au o șansă mult mai bună de a se vedea că se potrivesc cu restul echipei.

Citește și: Când este momentul să angajezi pe altcineva să îți conducă afacerea?

De asemenea, este o idee bună să iei măsuri pentru a include inițiative de diversitate și incluziune ca parte a planului strategic al companie. Poți să faci referire apoi la aceste inițiative în timpul procesului de angajare pentru a sublinia importanța oferirii unei oportunități candidaților netradiționali. Când includerea și diversitatea fac parte din structura companiei, întreaga organizație are responsabilitatea de a respecta aceste valori.

2. Arată intenție

Atunci când cauți candidați, explorezi sau recrutezi în mod intenționat persoane care au experiență în domeniu, dar nu în aceeași industrie. Dacă ești în căutarea unui profesionist în finanțe și ești în industria auto, de exemplu, poți da prioritate candidaților care au abilitățile financiare necesare, dar care nu au experiență în industrie.

Pentru a atrage noi candidați, trebuie să depuni eforturi pentru a ajunge la ei oriunde ar fi. De asemenea, va trebui să elimini părtinirile nedorite din listele de locuri de muncă. Scrie descrieri de locuri de muncă suficient de generice încât candidații să înțeleagă clar despre ce este vorba. Acordă o atenție deosebită modului în care descrii poziția, precum și orice calificare dorită; ultimul lucru pe care vrei să îl faci este să descurajezi candidații din alte domenii să își depună candidatura.

Când a venit momentul să intervievăm candidații, nu presupune că oamenii nu vor fi potriviți dacă nu bifează fiecare casetă din lista abilităților necesare. Un candidat nu are multă experiență în industria ta, dar care aduce o perspectivă exterioară necesară organizației tale poate fi în continuare o angajare de succes. Dacă cineva pare o potrivire culturală excelentă și are un istoric de depășire a cunoștințelor sau lacunelor de abilități, poate vrei totuși să-i oferi o șansă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •