De ce este important procesul de integrare a noilor angajați?

5 moduri pentru a îmbunătăți comunicarea internă

Mergi cu el la masă în prima zi

A lua prânzul cu noul angajat îți oferă șansa de a petrece puțin timp cu el într-un mediu informal. Nu vorbi acum despre muncă, ci încearcă să afli lucruri despre pasiunile sale, despre viața lui și oferă-i și tu detalii despre tine pentru a putea stabili un raport de încredere.

Ședința de la final de zi

Înainte de închiderea programului, ia-l deoparte câteva momente și află dacă are întrebări, dacă totul a fost ok și dacă vrea să îi mai oferi ceva la nivel logistic. Nu uita să îi amintești că are un prieten în rândul celorlați membri ai echipei și că dacă tu nu ești disponibil, el este omul lui de bază.

Întâlniri constante în prima săptămână

În primele zile de muncă este momentul să treceți din nou prin fișa postului, manualul de proceduri și țintele de performanță. Nu omite să îi explici și care sunt modurile de evaluare a angajaților, cum vor fi testați, la ce intervale de timp, care sunt politicile cu privire la zilele libere etc.

Ședințe individuale săptămânale în primele șase săptămâni

Una dintre cele mai mari greșeli are managerilor este că se întâlnesc cu angajații lor doar atunci când aceștia au probleme. Întâlniți-vă săptămânal pentru a discuta aspecte ale adaptării lui în noua echipă, care este perspectiva ui asupra companiei pe măsură ce o descoperă, care sunt lucrurile care îi displac sau dacă are nedumeriri cu privire la orice legat de jobul lui.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •