Importanța menținerii standardelor la locul de muncă

Importanaa mentinerii standardelor la locul de munca

Mulți oameni par să creadă că stabilirea standardelor de comportament la locul de muncă poate afecta negativ productivitatea. Cu toate acestea, conform Trend, menținerea acestor standarde poate oferi companiilor următoarele avantaje:

Protejați angajații de hărțuire.

Unul dintre avantajele principale ale menținerii standardelor de comportament la locul de muncă este faptul că poate ajuta la protejarea angajaților împotriva hărțuirii. Schițând care sunt tipurile de comportamente și nu sunt acceptabile, puteți ajuta la protejarea tuturor angajaților de comportamente deviante, cum ar fi hărțuirea.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Promovați un loc de muncă etic. Un alt mare avantaj al menținerii standardelor de comportament la locul de muncă este faptul că vă va permite să promovați un loc de muncă etic în general. Deși standardele de comportament pot părea cam restricționante, acestea vă ajută să arătați că etica este o prioritate pentru cultura companiei dvs.

Sporirea moralului angajaților.

În cele din urmă, prin crearea de standarde de comportament, puteți, de asemenea, spori moralul în compania dumneavoastră. Dacă comportamentele sau acțiunile subiadiacente au provocat conflictul la locul de muncă, crearea de standarde comportamentale poate ajuta la eradicarea acestor probleme, stimulând astfel moralul în general, scrie business.com.

Studer sugerează să elaboreze un contract de „standarde de comportament”. Acest document poate aborda toate aspectele comportamentului la locul de muncă, inclusiv următoarele:

  • Interacțiunea cu clienții
  • Etichetă telefonică
  • Maniere bune la locul de muncă
  • Markeri de atitudine pozitivi, cum ar fi zâmbetul sau spunerea unui mulțumesc

Un document de eșantion de standarde de comportament este disponibil gratuit pe StuderGroup.com (introduceți titlul în caseta de căutare pentru al găsi). Studer oferă aceste sfaturi:

Căutați contribuții de la toți angajații.

Alcătuiți o „echipă de standarde” pentru a crea un prim proiect. Doar asigurați-vă că toată lumea are șansa de a furniza contribuții înainte de finalizare. Nu îl scrieți singur și îl impuneți tuturor celorlalți.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Fiți clar. Nu scrieți, „Afișează o atitudine pozitivă”. Scrieți „Zâmbiți și adresați-vă clienților pe nume”.

Uneori oamenii nu știu care este comportamentul adecvat și care nu este. De exemplu, dacă nu doriți fraze de argou utilizate cu clienții, trebuie să le identificați în avans. De exemplu, o afacere solicită angajaților să evite anumiți termeni.

Țineți o desfășurare ceremonială. După ce ați finalizat standardele, țineți o întâlnire a angajaților pentru a prezenta documentul și a distribui promisiunile pentru toți – inclusiv pentru dvs. – și semnați documentul.

Unele companii creează activități pentru educarea angajaților cu privire la standarde.  Este uimitor cât de în serios oamenii iau oaemnii niște reguli când semnează că le vor respecta.

Asigurați-vă că toată lumea știe că va fi trasă la răspundere cu privire la standardele dvs.  Uneori este suficientă o simplă întâlnire în care arătațo unui angajat documentul semnat și evidențiați o eroare. Alteori, este posibil să aveți nevoie de măsuri mai puternice.

Creați un „standard al lunii”. În fiecare lună, evidențiați un standard specific pentru stimularea conștientizării. Spuneți, de exemplu, că decideți să vă concentrați asupra politicii dvs. pentru tratarea clienților nemulțumiți. Mai întâi trimiteți un e-mail de memento care detaliază politica.

În continuare, este posibil să solicitați angajaților să scrie exemple despre cum s-au ocupat de clienții supărați sau nemulțumiți.

Actualizați-vă standardele. Este posibil ca standardele dvs. să necesite actualizări periodice. Este posibil ca unele directive să nu funcționeze așa cum se dorește și ar trebui să fie modificate. De asemenea, puteți descoperi noi standarde care trebuie adăugate pe măsură ce afacerea dvs. crește și evoluează.

Strategii de marketing B2B pentru creșterea explozivă a vânzărilor

Înainte de a angaja noi oameni, cereți-le să citească și să semneze contractul dvs de standarde de comportament. S-ar putea să eliminați candidații care se confruntă vizibil în conformitate cu cultura dvs.

„Nu vă faceți griji că aplicarea standardelor de comportament va crea o companie de roboți”, spune Studer. „Nu este adevărat. O afacere unificată de standardele convenite este un loc mult mai plăcut pentru a lucra. Responsabilitatea individuală înflorește pentru că este clar care sunt responsabilitățile tuturor. Și asta contribuie la clienții fericiți care continuă să revină pentru mai mult.”

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •