Angajamentul este ca un dans reuşit între doi parteneri: angajat şi angajator

Angajamentul membrilor unei echipe tine foarte mult de obiectivele clare catre care se indreapta toti

Cum măsuraţi angajamentul? Unde se cunoaşte / se resimte creşterea/scăderea lui?

Aşa cum spuneam, angajamentul nu se poate măsura clar, însă este uşor de observat prin tonusul general, prin numărul de iniţiative sau proiecte realizate fără implicarea constantă a conducerii, prin rezultatele în creştere şi prin gradul mare de retenţie a colegilor valoroşi din echipă.

Este clar că departamentul de vânzări este un barometru foarte „sensibil” al nivelului de implicare din companie, iar angajamentul manifestat acolo este rapid resimţit atât de către acţionari, cât şi de către clienţi şi colegi.

Este angajamentul un factor diferenţiator, în piaţă? Cât contează el? Unde se vede?

Aşa cum angajaţii fac diferenţa între companii, la fel angajamentul face diferenţa între angajaţi şi aduce acel plus de competitivitate, iniţiativă şi inovaţie. E clar că angajamentul trebuie să fie vizibil la toţi angajaţii şi în toate departamentele, iar stilul de management influenţează decisiv maniera în care angajaţii se poziţionează faţă de obiectivele companiei.

Citeşte şi Cum să te fereşti de falsul angajament al oamenilor tăi și cum să-l obții pe cel autentic?

  •  
  •  
  •  
  •  
  •